ModestMusorgsky
Posty: 2
Rejestracja: 19-09-2018 16:56

19-09-2018 17:05

Witam Państwa! Mam pytanie do zawodowców w sprawie kupna gitary klasycznej szeszciostrunowej o przyjemnym barwnym brzmieniu do 500 zł. Chciałabym sprezentować taki instrument doroslej osobie (mężowi), a niestety nie znam się w ogóle na gitarach. Mógł by to być bardzo prosty model (podejrzewam, że będzie używany wyłącznie w domu i sporadycznie), a jednak chciałoby mi się, by był to instrument w miarę dobry i porządny. Czekam niecierpliwie na podpowiedzi i dziękuję odgórnie:) Pozdrowienia.

Grzewho
Posty: 72
Rejestracja: 02-10-2017 22:40

19-09-2018 20:09

Witam
Skoro jesteśmy dorośli )))
doradzam zwiększenie pułapu cenowego o 100.
Za tę cenę można kupić gitarę z płytą wierzchnią z litego drewna np.
Admira Diana lub Cort AC 200.
Gitary klasyczne z topem z litego drewna brzmią głośniej i dłużej ))).
Bardziej ciepłe brzmienie mają te cedrowe (pierwszy przykład)
nieco ostrzejsze (flamenco) świerkowe (drugi przykład).

Druga możliwość to zakup pewniaka czyli Yamaha C30M
Płyta wierzchnia laminatowa ale egzemplarze powtarzalne i solidnie wykonane.

pozdrawiam

ModestMusorgsky
Posty: 2
Rejestracja: 19-09-2018 16:56

22-09-2018 17:34

Dziękuję bardzo za podpowiedź! Już teraz znam w którym kierunku zmierzać:) Bardzo jestem wdzięczna!

henio
Posty: 14
Rejestracja: 29-10-2018 08:47

29-10-2018 09:25