Reverend
Doradca
Posty: 1534
Rejestracja: 26-10-2012 21:25

01-01-2014 18:12

No ta, czyli zgodnie z Twoją logiką wychodzi na to, że EMG pasują do metalu, a SD nie, bo na każdym EMG da się ugrać metal, a niektóre SD nie są stworzone do hi-gainów. Fajnie.
No a z EMG to przecież każdy musi mieć i chwalić, bo przecież Metalyka, przecież Slejer, przecież sam podałeś listę tych, którzy grają na nich... a w końcu i tak sądzisz, że każdy hejtuje EMG, smuteczek :<
Miałem, nie powaliły mnie, podziękowałem. Dla mnie brzmieniowo nie ma rewelacji, nie tego oczekiwałem, dla mnie 81/85 nadawały się praktycznie tylko do metalu. Wolałbym pasywne Duncany, SH-6/SH-2 na przykład... i co, nie będzie "pier*olnięcia" bo SD nie pasują tak bardzo do metalu? Niby jest to inna klasa? I może nie jest to kwestia gustu, że akurat mi nie podobają się EMG i wolałbym SD?
Powiesz, że nie, bo przecież nie znam się na gałkologii i chcę być fajnym i doświadczonym, jak setki innych gitarzystów, którzy grają metal na pickupach innych niż EMG :<
Tak w skrócie wygląda ta logika i Twoje argumenty są nie na temat, bo wszystko jest powiedziane w innym kontekście niż Ty to postrzegasz, chyba żeby tylko udowodnić, jak świetne do metalu są EMG. I zmuszasz mnie do offtopowania. Nie chce mi się już pisać, więc odpadam z dyskusji, także nie bądź zły, ze już dalej nie będę odpisywał.

Awatar użytkownika
ksantyp
Doradca
Posty: 1124
Rejestracja: 26-03-2010 08:13

01-01-2014 20:55

Nie mówiłem o wkładaniu sh2 tylko porównałem akurat te konkretne sety, o których pisałeś... zatem pisanie o sh2 pod most nie ma sensu. Od razu po prostu zawęziłem swą wypowiedź do picków hiGainowych (tu akurat mostkowych), a zarówno sh4 i 81 takimi są akurat - a czy wstawisz sobie jeden czy drugi to już kwestia gustu i na każdym można osiagnąć konkretną 3,14zde... osobiście preferuję sh5 i 85tke, tych firm akurat...
Gadasz od rzeczy troche kolego, ale może zrozumiesz :)
FILMIKI O GITARACH - vlog gitarowopodobny