SoulOfTornado17
Posty: 4
Rejestracja: 31-12-2013 05:42

31-12-2013 07:09

Witam!

W najbliższym czasie mam zamiar kupić gitarę elektryczną. Niestety, nie jestem zbyt zamożny, w związku z czym
w grę wchodzi tylko sprzęt, który można kupić na raty, znaczy w sklepie. Aha, i raczej wolę nie szaleć dużo powyżej 1800zł.
Na gitarzę gram od 4 lat. Nowy sprzęt chcę kupić," żeby zgłębiać tajniki kunsztu gitarowego w domowym zaciszu''...
A tak serio - potrzebuję sprzętu, na którym będę mógł improwizować, dlatego potrzebny mi jest w miarę dobry clean. Brzmienie przesteru to już prawie mi obojętne (ważne, żeby nie raziło w uszy). Tak jak wspomniałem, chcę grać w domu - głównie improwizować, od czasu do czasu pograć sobie jakieś kawałki: Megadeth,
M. Friedmana, Led Zeppelin, C. Santany czy jakichś innych artystów, których słucham.
Co do dodatkowych preferencji - najbardziej podobają mi się korpusy typu V, RR, Explorer (ale nie ten klasyczny
" by Gibson"), no i LP (byle nie w klasycznych barwach). No i najlepiej, żeby gitara ta miała 24 progi, ale to już nie jest konieczne.

Przeszukałem strony internetowe sklepów muzycznych w mojej okolicy (RIFF, Rock"n" Roll i Omega Music)
i stwierdzam, że kilka ich ofert, mnie zainteresowało. Mianowicie chodzi mi o te trzy gitary:
- Jackson JS32 Kelly
- Ibanez ARZ 300
- Cort KX5 Katana

- Najbardziej podoba mi się model Jacksona, ale opinie o nim są "trochę" zróżnicowane. Z tego co czytałem, jego największą wadą są niskich lotów przetworniki (mógłbym je wymienić, gdyby okazały się , aż tak słabe). Co ciekawe opinie w internecie na temat jego dźwięku, są mniej przychylne od opinii modelu Jackson JS32 Rhoads, który to zbudowany jest z tego samego drewna, i mający dokładnie te same przetworniki... Dziwne...
- Kolejna gitara, jest z pod znaku Ibaneza. O tym modelu, ogólnie słyszałem dużo dobrego. Jak chodzi o brzmienie gitary, to słyszałem, wydaję mi się, że clean ma w porządku.