geronimo
Posty: 3
Rejestracja: 21-04-2013 10:42

22-04-2013 10:27

Witam , jestem początkującym na forum , więc z góry przepraszam za jakies techniczne błędy . Chciałbym sie dowiedziec coś o nowych Jolanach z tego co wiem wznowiono tą produkcję w 2004 . Ceny są dosyc wysokie LP prawie 4 tysiaki są też inne produkty . Proszę jeżeli ktoś posiada grał na nich proszę o opinie i porównania

huzdurbal
Posty: 13
Rejestracja: 03-04-2013 14:39

22-04-2013 11:40

Ja juz wspomniałem o tych jolanach tylko na zamkniętym blogu . Jakośc wykonania bardzo dobra , na Les Paulu nie grałem , testowałem 24 progowa jolane z floydem konstrukcja bolt on -byłem bardzo mile zaskoczony wykonanie i brzmienie porównywalne do droższych mayonesów , lepsze od Flame . Natomiast ktoś na you tubie puścił próbke prosto z sklepu muzycznego , możesz znaleśc i posłuchac , tez gdzieś na jakiś forum (to znaczy znajdują się w Polskich sklepach .

Awatar użytkownika
ksantyp
Doradca
Posty: 1124
Rejestracja: 26-03-2010 08:13

22-04-2013 12:00

Ja kiedyś znalazłem w Asstonexie w Łodzi taką http://www.youtube.com/watch?v=fynLp3Juh-I
FILMIKI O GITARACH - vlog gitarowopodobny

WYPRZEDAJE KOLEKCJE - DOBRE GITARY W JESZCZE LEPSZYCH CENACH.


NTK Ekipa

Oldrockmen
Posty: 50
Rejestracja: 22-04-2013 19:39

22-04-2013 19:46

Wystawiłem młodemu na sprzedaz po z floyd rosem sobie nie radzi a to banał http://allegro.pl/profesjonalna-gitara- ... 89875.html , Sory geromino za wypożyczenie tytułu do aukcji

bochun
Posty: 9
Rejestracja: 23-04-2013 13:34

29-04-2013 06:41

Bardzo dobre gitary:wykonanie-brzmienie-cena 9/10

Oldrockmen
Posty: 50
Rejestracja: 22-04-2013 19:39

29-04-2013 08:39