Dominik3910
Posty: 265
Rejestracja: 04-02-2013 16:35

06-04-2014 22:15

Cześć.Gram już od jakiegoś czasu techniką fingerstyle, ale granie coverów jest dla mnie nudne i stwierdziłem, że sam coś stworzę, a co :D W teorii najlepszy nie jestem, więc tutaj pytam. Jak ułożę sobie linię melodyczną, to jak dobrać do niej dźwięki basowe? Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o te sprawy, więc proszę o wyrozumiałość. Znajomość teorii kończy się u mnie na w miarę umiejętnym korzystaniu z pentatoniki.

Awatar użytkownika
RiffingMan
Doradca
Posty: 487
Rejestracja: 28-05-2011 21:56

07-04-2014 14:25