05-03-2015 00:09
Dlaczego straszny :-) ? Na żywo prezentuje się naprawdę pięknie, natomiast na zdjęciach nijak tego nie widać, tej kurwi..ej czerwieni i czarnego osprzętu, ogólne wrażenia ludzi co ją widzieli są bardzo pozytywne. Zresztą nie ukrywam że kupiłem ją tylko i wyłącznie ze względu na wygląd, gitara za prawie 3k nowa, z czego doprowadzenie jej do stanu bardzo fajnego i wygodnego pagaja dodatkowy koszt 1290zł, żebym wiedział że tak na tym wyjdę to bym MTM-100 brał :-) No ale trudno, teraz jest już OK. W sumie to raczej nie żałuję bo jest zajebiście wygodna na stojąco i na siedząco.
Powiem tak. Moje podejrzenia dlaczego ktoś miałby unikać AHB-2b (mam preamp w przetworniku włączony) są takie, że już podczas gry cicho, okazuje się że przetwornik jest bardzo mocny, dlatego też jest dość specyficzny i chyba trochę trudniejszy w grze, ponieważ każdą pomyłkę od razu słychać. Granie wymaga odpowiedniego tłumienia, myślę że to kwestia przyzwyczajenia, ja od razu przesunąłem rękę na mostku i było pięknie.
O dziwo solo nawet bardzo szybkie jest czytelne, klarowne, piękne, wstępnie mam bardzo dobre wrażenia. Resztę napisze później, w okolicach Niedzieli kiedy już porządnie go ujeżdżę .
Ogólne założenie było takie, że oczywiście aktywne przetworniki, ale spod gryfu ma wychodzić piękny clean bez kującej w uszy "szklanki:, za to ciepły i zrównoważony, dlatego AHB-1n, a spod mostu wiadomo, jak najmocniej jak najostrzej, dlatego AHB-2b.
Wydaje mi się że cel będzie osiągnięty.
elekt. Peavey Rotor EXP Limited Edition (black) Tesla AH-2 18V EMG A/B
elekt. Jackson RR5 SH-2 SD Nazgul
elekt. Ibanez MTM10 Seymour Duncan AHB-1n AHB-2b Metal Blackouts