zidanek43
Posty: 101
Rejestracja: 06-02-2011 19:26

05-02-2013 17:44

Witam, mam pewien problem. Ostatnio zapragnąłem mieć straplocki w swoim Les Paul. Zamówiłem, przyszły. Po odkręceniu fabrycznych mocowań okazało się że fabryczna śruba jest grubsza i nieco dłuższa niż ta od straplocka. Montowanie straplocka na fabrycznej nie wchodzi w grę bo śruba ma za duży łepek. W domu ani w markecie nie znalazłem odpowiedniej śruby. A wkręcić śrubę ponownie też nie idzie bo kręci się w miejscu i po mocniejszym pociągnięciu sama wychodzi. Co mam zrobić? Jakaś mieszanka kleju + trociny czy co? Czy taki specyfik można już kupić gotowy? Wiem że takie tematy były ale nie wszystko w nich jest jasne. A, metoda z zapałką nie działa.

Awatar użytkownika
krisdj
Posty: 555
Rejestracja: 03-06-2012 13:47

05-02-2013 18:32

Złamana zapałka do środka i wkręcić.
LTD EC-500 > Dunlop Cry Baby 95Q > Marshall AVT150

Lookasz
Doradca
Posty: 570
Rejestracja: 25-01-2011 14:42

05-02-2013 18:44

@up

przeciez napisał ze metoda z zapała nie dziala...

@autor

mozesz własnie wepchnac do srodka meszanki kleju i trocin albo pyłu jaki zostaje ze szlifowania drewna, tylko poczekj az dobrze wyschnie, albo jesli metoda z zapałka nie dziala to mozesz spróbowac grubszego patyczka, wykałaczki etc, moze sie udac:)

Awatar użytkownika
conscious
Doradca
Posty: 1379
Rejestracja: 22-09-2009 02:30

05-02-2013 19:39

Nie polecam trocin/pyłu i kleju. Ja zrobiłem tak, że wziąlem szlifiere, spiłowałem główkę i pasowała. 5 minut roboty, a siedzi już 2 lata. Jak nie masz szlifiery, to weź papier ścierny i 20 minut jeździj. Dodam, że trzeba spiłować mało, po 2 mm średnicy styknie.
Furch G23CR Elite - cedr palisander
Furch S20CM - cedr mahoń
Vintage V100 Lemon Drop - Seymour SH2 SH4
Line 6 Pod HD 500

Wróć do „Zrób to sam”