Witam, otóż mam pewien problem z firmą yamaha.
Otóż pół roku temu zakupiłem gitarę akustyczną Yamaha F310. Okazało się, że jest to wadliwy model, bo samoistnie zaczęło pękać pudło rezonansowe, choć dbałem o nią tak, jak było napisane w instrukcji i nie przeżyła ona jakichś dużych uderzeń, otarć itp. Gitarę zareklamowałem w sklepie, w którym ją kupiłem (Jest to sklep Anderski w Rybniku) i już ponad 2 tygodnie czekam na odpowiedź, a jej nie otrzymałem. Sprzedawca powiedział, że wszystko zależy od opinii rzeczoznawcy firmy Yamaha w Będzinie. i tutaj nasuwa się moje pytanie : jak dużo czasu ta firma ma na przyjęcie lub odrzucenie reklamacji ? Jeżeli termin minie, to jakie mam prawa, co mogę zrobić (ubieganie się o zwrot pieniędzy itp.) ? Macie jakieś inne uwagi/obserwacje/informacje na ten temat ?