ReshPRO
Posty: 20
Rejestracja: 24-11-2019 23:14

26-12-2019 12:18

Cześć,

Szukam nowej gitary do 600 zł. Chciałbym żeby była to gitara typu superstrat ewentualnie stratocaster. Będzie na niej grane różne gatunki muzyczne więc musi gitara być uniwersalna. Z racji że gitara musi być nowa to musi być dostępna w sklepie muzycznym. Dodam że jestem początkujący i to będzie moja pierwsza gitara. Mam już coś na oku:
Washburn rx 6
Washburn rx 10
Washburn rx 12
Washburn ws 300 h
Fender Squier Bullet Stratocaster HSS
Cort G110
Cort X100
Jackson JS11
Jay Turser JT 301

Karls
Posty: 576
Rejestracja: 26-07-2018 12:01

26-12-2019 13:52

Przy tak ograniczonym budżecie proponowałbym jednak żebyś rozważył używane. To jest taki wybór jak byś mógł kupić albo nowiutkiego trabanta albo używanego passata - luksusu i tak nie będzie, ale przy drugiej opcji kupujesz chociaż coś spełniającego minimalne wymogi ;-) . Fender Bullet to taka gitara "komunijna" dla dziecka na prezent bardziej, niż poważny instrument - przynajmniej ja mam takie wrażenie co do grupy docelowej. Nawet droższe Squiery to nadal bywa loteria.

Co do Washburn to kolega ma XM STD 2 i sobie chwali ale to nieco wyższy model, a z tanimi gitarami to już tak jest, że każde 100 zł potrafi zrobić przepaść w jakości więc nie zaryzykuję czy te modele które podałeś się do czegoś nadają.

Pozostałe 3 marki znam tylko ze słyszenia więc też wstrzymam się od głosu.

Taki mi przyszło do głowy - jeśli już przy nowej się upierasz i granica to koło 600 zł (tak wnioskuję po tym co podałeś) to może leć w Harley Benton? To jest marka własna Thomanna, więc musisz ściągać w ciemno z Niemiec ale jak na swoją cenę to jakość jest dobra. Tak zupełnie przykładowo:
https://www.thomann.de/pl/harley_benton ... aisley.htm