paweta
Posty: 1
Rejestracja: 01-07-2018 18:18

01-07-2018 18:19

Mam do was kilka pytań.O to co posiadam: gitara yamaha pacifica 112j, wzmacniacz peavey vypyr VIP 1
(Dodam, że jestem laikiem (gram 6mies) więc nie krzyczcie tylko wytłumaczcie prosze ;d )
A więc tak
1.Chcę sobie dokupic jakis multiefekt, myslalem o zoom g3nx, ale teraz pytanie, czy to bedzie jakkolwiek w miarę(jak za tę cenę brzmiało)
2. Czy jesli chcialbym do tego multiefektu w przyszłości zmienic wzmaka, np na blackstara ht1(lampe)czy to ma sens(jak nie to doradzcie co i jak)
3. Czy ten multiefekt moze sluzyc poprawi mi glosnosc podkladu z telefonu, bo gdy podpinam telefon bezposrednio do pieca to slaaabo slychac bo wiadomo maly prąd idzie, niewysterowany, czy to cos poprawi ?

Awatar użytkownika
jpk
Moderator
Posty: 1786
Rejestracja: 18-07-2017 08:20

01-07-2018 20:08

paweta pisze:Mam do was kilka pytań.O to co posiadam: gitara yamaha pacifica 112j, wzmacniacz peavey vypyr VIP 1
(Dodam, że jestem laikiem (gram 6mies) więc nie krzyczcie tylko wytłumaczcie prosze ;d )
A więc tak
1.Chcę sobie dokupic jakis multiefekt, myslalem o zoom g3nx, ale teraz pytanie, czy to bedzie jakkolwiek w miarę(jak za tę cenę brzmiało)
2. Czy jesli chcialbym do tego multiefektu w przyszłości zmienic wzmaka, np na blackstara ht1(lampe)czy to ma sens(jak nie to doradzcie co i jak)
3. Czy ten multiefekt moze sluzyc poprawi mi glosnosc podkladu z telefonu, bo gdy podpinam telefon bezposrednio do pieca to slaaabo slychac bo wiadomo maly prąd idzie, niewysterowany, czy to cos poprawi ?