KKuba
Posty: 2
Rejestracja: 01-05-2017 22:19

01-05-2017 22:28

Witam, od kilku lat grywam na akustyku i postanowiłem zakupić w końcu gitarę elektryczną.

Po zapoznaniu się z internetowymi opiniami i zawartością mojego portfela zdecydowałem się na kupno Dean Vendetta 1.0 + Kustom KG112FX 2.0
Czy jest to sensowna propozycja na początek?

Dodam, że nie mam doświadczenia w kupowaniu takiego sprzętu, ale w sklepie internetowym są dobre ceny na obie rzeczy. Stąd też pytanie, co przydałoby się ew. jeszcze dokupić do takiego zestawu? Jakiś konkretny kabel (bo rozumiem, że nie ma tego jakoś "w zestawie" z gitarą, czy wzmacniaczem), struny, jakieś pudło na gitarę (nie wiem jak ta gitara będzie spakowana, w jakąś folię, czy opakowanie)?

KKuba
Posty: 2
Rejestracja: 01-05-2017 22:19

03-05-2017 02:59

Przepraszam, że piszę post pod postem, ale chciałem dopisać, że poszukałem jeszcze trochę gitar i natknąłem się na parę okazów:

Schecter Tempest Extreme - nie mogłem znaleźć żadnej ciekawej recenzji tej gitary, a większość wyników w wyszukiwarce odsyłała do Omen Extreme... ale gitara wydaję się być ciekawa (nie wiem jak w tej cenie)

Schecter Omen 6 - troszkę tańsza, ale głównie dobre opinie w internecie na jej temat. Szukam właśnie gitary w tym stylu.

No i pośrodku cenowo - Dean Venetta 1.0, główne opinie mówiły o super gitarze dla początkującego w tej cenie.

Co prawda, o ile to moja pierwsza gitara, to "liznąłem" już trochę teorii i swoje ograłem na akustyku i klasyku, dlatego zastanawiam się czy są jakieś ciekawsze propozycję w tych cenach (nawet używane). Nie są mi straszne "wajchy" przy gitarze, bo wszystko idzie ogarnąć z pomocą internetu, dlatego może macie jakieś ciekawe propozycję do rozważenia?