Suicidedream
Posty: 7
Rejestracja: 14-03-2014 21:43

15-03-2014 22:13

Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i zwracam się do Was z prośbą o poradę w wyborze odpowiedniej gitary. Interesujące mnie gatunki muzyczne to głównie core. Na kupno gitary mogę przeznaczyć do 1100 złotych. Chciałbym, aby była to nowa gitara. Na instrumencie gram rok (gitara akustyczna), a od kilku miesięcy biorę lekcje, więc coś już potrafię. Jeśli chodzi o wygląd to preferowałbym coś "zwyczajnego" jak stratocaster. Wolałbym gitarkę ze stałym mostkiem, układ przetworników H-H. Prawdopodobnie będę dokonywał zakupu przez internet, ponieważ w najbliższym sklepie muzycznym w mojej okolicy sprzedają "Never Play'e", które po ograniu wolę jednak omijać szerokim łukiem.
Moim faworytem na tą chwilę jest Schecter Demon STBLK.
http://guitarcenter.pl/catalog/gitara/g ... emon-stblk
P.S. Dość dobrze ogarniam pracę w sofcie i myślę, że z wyborem wzmacniacza nie będę miał problemu lecz jestem ciekaw Waszych propozycji.
Czekam na odpowiedzi i serdecznie pozdrawaim ! :)
Ostatnio zmieniony 19-04-2014 14:42 przez Suicidedream, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
starahuta
Posty: 7044
Rejestracja: 24-02-2013 19:34

16-03-2014 14:20

Te twoje zespoły każą mi przywołać pamiętne słowa Buttheada odczytującego listy na gwiazdkę... "I don't give a rat's ass about any of these people". Whatever, Schecter wydaje sie rozsądnym wyborem z tego co ludzie piszą. Sprawdź, czy most daje możliwość zestrojenia się odpowiednio nisko. Nie zapomnij wyrwać progi od piątego w górę, a dziury załataj czarnym lakierem do paznokci. Kup też maskę.
"...ten pouczający ton zrzędliwego wuja, który złotymi radami
naprawia świat z olimpijskiej wysokości własnego fotela"

Suicidedream
Posty: 7
Rejestracja: 14-03-2014 21:43

17-03-2014 21:32

Chyba jestem zdecydowany na tą gitarę, a maske sobie daruje. :)