Awatar użytkownika
KubaJestem
Posty: 6
Rejestracja: 14-02-2014 21:07

15-02-2014 12:04

Witam. Podpiąłem gitarę elektryczną pod wejście liniowe do pc, zainstalowałem Asio4All i pięknie gra tylko jest kłopot. Używam FL Studio 11, a w nim (z tego, co wiem, może się mylę) żeby nagrać lub w ogóle słyszeć gitarę to trzeba koniecznie korzystać ze sterownika Asio. Dobrze tylko ja jestem początkujący, chciałem uczyć się z YouTube, ew. odtwarzać muzykę jakąś i "dogrywać" sobie swoją kakofonię. Problem polega na tym, że gdy mam włączone Asio to nie mogę odtwarzać innych dźwięków, niż te w FL. YouTube nie włączę, Foobara nie włączę, nic. Jak mam oszukać ten sterownik? Może jest jakiś jego zamiennik? Chciałbym słyszeć i gitarę i YouTube.

BananPL
Posty: 206
Rejestracja: 05-05-2013 23:18

15-02-2014 12:42

ASIO ogranicza bufory we/wy do jednej aplikacji. Lecz jako, że FL Studio to DAW, możesz importować utwory do niego, tam odtworzyć i grać sobie jednocześnie. Innej opcji nie ma, chyba że miałbyś kartę z serii X-Fi od Creative - tamtejsze ASIO działa dla całego systemu i nie blokuje odtwarzaczy czy przeglądarek.

Awatar użytkownika
KubaJestem
Posty: 6
Rejestracja: 14-02-2014 21:07

15-02-2014 12:58

Parę dni temu kupiłem gitarę więc kolejnych pierdyliard zł nieprędko będę mógł wydać. A da się gitarę przepuścić przez jakiegoś nieDawa? Przez cokolwiek innego, gdzie by dało radę odtworzyć dźwięk gitary i np. jakiś filmik instruktażowy na YouTube? Zależy mi na tym, a pieniędzy na dobrą kartę dźwiękową nie posiadam i pewnie nie będę posiadał przez najbliższe 900 lat. No chyba, że pewnego ranka znajdę pod poduszką ale raczej marne szanse.

BananPL
Posty: 206
Rejestracja: 05-05-2013 23:18

15-02-2014 14:07

Nie mówię, że masz coś od razu kupować. ;) Inna sprawa, że na Allegro dostaniesz X-Fi Xtreme Gamera czy Music (jedno i to samo) za mniej niż stówkę.