KorciN
Posty: 53
Rejestracja: 04-06-2012 13:10

25-12-2013 15:29

Witam , kupiłem Line 6 POD UX2 ,zaczełem używać do nagrywania AudaCity ale średnio to wychodzi, ponieważ dzwięk nie jest taki jak na nagraniach innych osób które używaja tego poda.I tu pytanie jaki program mi radzicie to nagrywania tego sprzętu ? :)
ObrazekObrazek

Alwox
Posty: 2
Rejestracja: 13-11-2013 16:59

30-12-2013 22:34

Nie znam się jakoś specjalnie na tym ale z tego co się orientuję to z darmowych najlepszy jest chyba Reaper, a już na pewno lepszy od Audacity. W sumie ten Reaper nie jest chyba do końca darmowy ale po 30 dniowym okresie próbnym nie dzieje się nic poza wyskakującym przypomnieniem :P

Dareios
Posty: 224
Rejestracja: 16-01-2012 15:33

27-03-2014 01:27

Generalnie pod farm to wtyczki VST, a te trzeba uruchomić w jakimś środowisku. Z tego co pamiętam Audacity nie obsługuje natywnie VST. Audacity to mało poważny program, nie ma podstawowej funkcji takiej jak zmiana sygnału w czasie rzeczywistym co sprawia, że wykonanie miksu w nim jest mordęgą.

Tak jak kolega wyżej polecam Reapera. Nie jest on darmowy, ale ma pełną wersię trial, która po wygaśnięciu dalej działa z pełną funkcjonalnością. Jest to dobry, pełny program DAW taki jak Cubase czy Pro Tools, za naprawdę niską kwotę (60 dolców co stanowi ułamek ceny wyżej wymienionych). Sam kupiłem licencję z szacunku do jego twórców jako że nie stosują agresywnej polityki zabezpieczeń (w przeciwieństwie do takiego Pro Toolsa który do działania potrzebuje iLooka który trzeba kupić osobno za jakieś 2 stówy tylko po to aby czytał licencję), jest naprawdę tani jak na rozbudowany program DAW, w cenie masz uaktualnienia do wielu wersji w przód (obecna to 4.61 a licencja obejmuje do 5.99).