Hubciox
Posty: 9
Rejestracja: 12-02-2013 15:43

14-11-2013 00:41

Witam,

Gram już od ponad dwóch lat i niestety muszę męczyć się z gitarą kupioną na samym początku, gdy jeszcze w ogóle nie wiedziałem o co chodzi. Już po paru miesiącach po zakupie żałowałem każdej złotówki wydanej na nią... Wysoka akcja strun, słabe przetworniki i elektronika a do tego strasznie rozstrajający mostek Floyd Rose i utrata stroju na progach.

Ale do rzeczy. W końcu nadarzyła się okazja i uzbierałem około 1400PLN, w najbliższym czasie może uda mi się uzbierać do 1800-1900 i rozglądam się za jakąś gitarą, na której mógłbym zrobić o wiele więcej. Jakiś czas temu założyliśmy ze znajomymi zespół i gram tam jako gitarzysta prowadzący, więc marzę o wyścigowym gryfie. Gramy Rocka, Hard Rocka i coś lżejszego, lecz z innym znajomym często jamujemy sobie w stylu jazzowym. Mam też paru znajomych uwielbiających bluesa, a ja sam lubię pograć jeszcze coś w stylu funku i funkrocka. Zależy mi więc najbardziej na układzie przetworników typu HSH.