paulina26
Posty: 21
Rejestracja: 06-08-2012 23:11

08-05-2013 12:58

Witam,
mam problem w zagraniu pewnego utworu, a muszę nauczyć się go grać do następnego tyg. Jestem początkująca, więc utwór też taki jest. Poniżej wklejam link z nutami:

http://img28.imageshack.us/img28/1300/2 ... 233805.jpg

Mój problem polega na tym, że jest napisane, że trzeba grac dwa pierwsze takty chwytem G, a druga nuta to jest nuta "a" i tę nutę gra sie na drugim progu na trzeciej strunie. I teraz co mam zrobic... Caly czas trzymac chwyt G i zmieniac tylko struny w prawej rece, czy po pierwszej nucie przerwac chwyt G i zlapac "a" i potem znow wrocic do G..?
Prosze o pomoc z góry dzieki:)

Awatar użytkownika
mnts
Posty: 173
Rejestracja: 07-08-2012 15:07

08-05-2013 15:15

Nuty tutaj to ścieżka wokalu, czyli jak śpiewać. Jeżeli grasz na gitarze to trzymasz ciągle G, cały czas przez dwa takty, potem przechodzisz na D itd..

Epiphone Les Paul Standard Korea 2001, Mayoness Flame Telecaster
Marshall JCM 800 2204 DIY
2x12 Eminence GB12 DIY
TC Polytune 2, BOSS SD-1, ME-70

paulina26
Posty: 21
Rejestracja: 06-08-2012 23:11

08-05-2013 16:15

Czyli caly czas trzymam G i uderzam w struny wg tych nut tak? Nie zwracajac uwagi czy to jest pusta struna czy nie..? Coś mi tu nie pasuje.....

Breader
Posty: 55
Rejestracja: 23-08-2012 21:43

08-05-2013 16:45

Masz przecież napisane nad taktami jaki masz akord złapać. Przez cały czas aż jak będzie napisane, że masz inny złapać to graj ten sam. Bicie spróbuj wyłapać ze słuchu a jeżeli Ci nie będzie wychodzić to zobaczyć na przykład na Youtube jakie ktoś inny, bardziej doświadczony dopasował bicie.

QQR
Posty: 47
Rejestracja: 03-03-2013 01:08

08-05-2013 22:57