Awatar użytkownika
Majkell
Posty: 13
Rejestracja: 29-07-2012 11:28

25-04-2013 22:26

Więc tak gram na gitarze od 8 miesięcy (1h dziennie czasem dłużej). Uczę się tylko i wyłącznie z tabulatury czyli włączam sobie po prostu piosenkę która chcę się nauczyć i próbuję grać z czasem się udaje zagrać jakiś fragment , a czasem jest to zwyczajnie jeszcze nie na moje siły co prawda widzę postęp jednakże nie wiem czy postępuję prawidłowo. Dodam że nie znam akordów ani nic co jest związane z teorią jedynie wiem co oznaczają znaki na tabulaturze oraz gdzie i jak naciskać. Moje pytanie brzmi Czy idąc dalej tą drogą będę w stanie po pewnym czasie grac na poziomie by w miarę swobodnie móc grać utwory zespołów typu IronMaiden, Metallica, Avenged Sevenfold i wiele innych Czy może jednak by osiągnąć ten poziom wręcz niezbędne jest nauczenie się pantotoniki, skal modalnych, akordów (podałem te nazwy z głowy czytając posty z tej strony ale kompletnie nic o nich nie wiem) Możecie uważać że jestem leniem czy coś ale po prostu do tej pory uważałam że jest dobrze jak jest ale czy aby na pewno ??

Z góry dziękuję za każdą pomoc !
ESP LTD v200
Cort x2

Obrazek

Awatar użytkownika
kojot
Doradca
Posty: 537
Rejestracja: 12-07-2012 09:21

25-04-2013 22:37

Poziom techniczny osiągniesz, ale dla większości będziesz gitarowym niedorozwojem. Nieumieć akordów, serio? Zawsze będziesz grać Metallicę? A co jak dziewczyna Cię poprosi o coś dla niej? W dodatku z takim podejściem nigdy nie założysz zespołu.

Podsumowując: nie jest dobrze. Z czasem dojdziesz to poziomu technicznego idoli, ale będziesz na tyle nieudolny, że cokolwiek innego będzie sprawiać trudność. A gusta muzyczne się zmieniają. Poza tym, mówię - nie wypada nie znać podstaw. Powinieneś to zrobić dla samego siebie ;)

Dolo
Posty: 511
Rejestracja: 24-09-2012 12:46

26-04-2013 10:27