Alcyoneus
Posty: 7
Rejestracja: 09-01-2013 01:47

09-01-2013 02:26

Witam.
Chciałbym abyście mi poradzili którą gitarę wybrać przy danym rodzaju muzyki. Jutro ok 13 jadę z kolegą (który ma mi doradzić co do samego modelu, ograć) zrobić odpowiedni zakup i do tego czasu muszę się zdecydować.
Muszę nadmienić że jestem początkującym. Niby znam parę chwytów, ale nic nie umiem zagrać jeszcze (no może oprócz morskich opowieści gdzie są bodaj 3 czy 4 chwyty na krzyż ;) ).

Przede wszystkim kręci mnie muzyka filmowa. Sountracki wszelkiej maści. Od filmów po gry komputerowe.
http://www.youtube.com/watch?v=sL16tuJp ... B1CD3CEF3B
http://www.youtube.com/watch?v=q-cg22L2 ... 3B&index=2
http://www.youtube.com/watch?v=YwPaE9ycA50

Z filmowej to przede wszystkim Lista Schindlera i Piraci z Karaibów, ale na pewno nie ominę innych pięknych utworów.
Poza tym Mark Knopfler czyli Country.
http://www.youtube.com/watch?v=ihTYVSqSmb4

No i inne co mi wpadną w ucho, ale to okazyjnie bardziej. Coś do śpiewania także się trafi.
Ale jak mówię, głównie to będzie muzyka filmowa. Nie wiem też czy to ważne w tym momencie, ale do wydania na samą gitarę mam tak do 500zł. Bo i tak dojdzie jeszcze pokrowiec i stroik. Więc więcej niż te 500zł nie planuję.

A więc... Co byście radzili?

Awatar użytkownika
conscious
Doradca
Posty: 1379
Rejestracja: 22-09-2009 02:30

09-01-2013 07:54

Radziłbym ci, na razie dać sobie spokój z pokrowcem i stroikiem. Stroik możesz ściągnąć na komputer, APTuner się zwie i jest dobry. Chodzi o to, że najlepiej jak najwięcej wydać na gitarę, ponieważ inne rzeczy zawsze można dokupić, a gitary już nie polepszysz, gdy włożysz do środka trochę kasy :)