filipsoda
Posty: 1
Rejestracja: 16-09-2012 17:05

16-09-2012 17:14

Witam, gram trochę na elektryku, ale na potrzeby "zespołu" chciałbym kupić bas. Nie jestem jakimś profesjonalistą, ale myśle, że jakbym poćwiczyl w domu to bym juz cos ogarnął. Akurat kuzyn ma na sprzedaż taki bas : http://guitarcenter.pl/catalog/bas/basy ... bird-iv-pb za 700 powiedzcie czy sie on nadaje głównie do cięższej muzyki.

Co do comba, na elektrycznej grałem na komputerze i mam pytanie czy gdybym miał tego epiphona to można by go było podłączyć do komputera ?

Awatar użytkownika
RiffingMan
Doradca
Posty: 487
Rejestracja: 28-05-2011 21:56

16-09-2012 18:22

Nadaje się do cięższej muzyki jak najbardziej. Jednak generalnie ludzie bardziej wolą precle ze względu na ich ponadczasowy dźwięk, który zapisał się na kartach historii rocka. Deep Purple, Black Sabbath, Iron Maiden, Pink Floyd, we wszystkich tych znakomitych zespołach dół zapewniał Precision Bass. Istnieje obawa, że po przesłuchaniu wielu nagrań z użyciem preclów, które dominują w muzyce rockowej, grając Thunderbirdem po pewnym czasie człowiek się zacznie zastanawiać czemu Thunderbird nie brzmi jak precelek. To nie musi być reguła oczywiście. Ja do basowania używam kopii Jazz Bassa i nie potrzebuję precelka, po prostu bardziej lubię dźwięk przetworników jazz bardziej niż precision niezależnie od gatunku muzycznego jaki gram. Tak samo można lubić bardziej dźwięk Thunderbirda niż precla, to już bardzo subiektywna kwestia.

Każdą gitarę basową tak samo jak elektryczną można podpiąć do komputera. Jakość może być bardzo kiepska, ale grać będzie.
Praktyka > Teoria > Sprzęt
Służę pomocą w zrozumieniu teorii muzyki, wystarczy wysłać prywatną wiadomość.

bobpl
Doradca
Posty: 1450
Rejestracja: 12-02-2012 15:04

16-09-2012 21:04

W tej cenie ten epi to dosc dobra opcja, bo stratny nie bedziesz.
A zasadniczo na kazdym basie pograsz praktycznie wszystko - wystarczy posiadac pewne umiejetnosci gry.
Custom Strat HSS + Mega Amp T64RS

topkabp