Reverend
Doradca
Posty: 1534
Rejestracja: 26-10-2012 21:25

26-10-2012 22:33

Witam!

To mój pierwszy post, więc pragnę wszystkich przywitać! Jestem początkującym gitarzystą, gram około 4 miesięcy. Mój sprzęt to głównie Schecter Omen Extreme 6, a podstaw uczyłem się na akustyku (marka J&D Brothers mówi sama za siebie). Chciałbym grać głównie ostrzejsze kawałki, metal/rock, choć nie tylko (może później trochę bluesa). Nie rezygnuję z cleana, który również się liczy. Moim ulubionym zespołem jest Avenged Sevenfold i najchętniej ćwiczę ich zagrywki, ale ogólnie można powiedzieć, że, jak wspominałem, będę grał szeroko pojęty rock i metal. Priorytetem dla mnie jest jednak dobry, mięsisty przester (w połączeniu z efektem) i jakość na wejściu słuchawkowym.
Zastanawiam się na kupnem wzmacniacza tranzystorowego, nie chcę płacić zbyt dużo, bo mam jeszcze garść akcesoriów do kupienia, co ważne, chcę także zainwestować w kostkę. Kwota to więc w przybliżeniu około 500 zł. Sprzęt zamierzam kupić w niemieckim Thomannie. Pierwszy wybór padł na Kustoma KG212FX (ok. 530 zł). Problem jest jednak taki, że mam mały pokój, a dwugłośnikowe combo zajmuje sporo miejsca. Na moje nieszczęście jednogłośnikowy KG112FX został tam wycofany ze sprzedaży, a w Polsce ceny są mniej atrakcyjne, zresztą cudem jest go gdzieś teraz znaleźć :/ O Kustomie słyszałem wiele świetnych opinii, o ładnym cleanie, całkiem niezłym, choć lekkim przesterze i w miarę wystarczających efektach.

W moim przypadku ważną kwestią jest to, że zamierzam często korzystać z wejścia słuchawkowego, a jednocześnie mieć wachlarz różnych brzmień i dobry distortion. Brat posiada multiefekt Boss JS-8 eBand - testowałem go i niby wszystko było w porządku, co do ilości możliwych do uzyskania brzmień nie mam zastrzeżeń, ale jednak... czegoś mi tam brakowało. Szczególnie przy przesterze - cyfra...