Awatar użytkownika
adameo
Posty: 14
Rejestracja: 30-06-2011 11:27

24-08-2012 20:11

Mógłby ktoś mi zaproponować używany bas do kwoty 300 zł? Jakieś oferty z allegro.
Gram na gitarze od 3 lat i chcę spróbować gry w zespole na basie.
Epiphone Les Paul Tribute Plus i Obrazek

epiman96
Posty: 519
Rejestracja: 02-04-2011 14:33

24-08-2012 20:24

Na bas wydaje mi się za mało, a na próby z zespołem będziesz musiał wydać drugie tyle na combo.
Squier by Fender Classic Vibe 50`s Stratocaster | Epiphone AJ 100 VS | Kustom KG112 FX
Lubujcie http://www.facebook.com/pages/John-Frus ... 87?fref=ts

bobpl
Doradca
Posty: 1450
Rejestracja: 12-02-2012 15:04

24-08-2012 20:25

za 3 stówy nie kupisz basu. Żadnego ogarniającego.
Ew mozesz próbować eksperymentów typu skajłeje czy podobne wynalazki, ale do kapeli to to nie ma większego sensu. Basowanie jest kosztowne czy tego chcemy czy nie - same comba basowe przebijające sie w srednioglosnej rockowej kapeli kosztuja ze 2-3x tyle co przebijające sie gitarowe comba. A bas tez wypada miec fajny, bo w basówce mocno czuc drewno. Jak masz sklejkę to to nie jest basówka ;)

W tej cenie do gry w kapeli to IMO tylko defile albo jolany Ci zostają. Fakt, ze brzmieniem nie zabiją (chociaz czasem brzmia fajnie, vintejdżowo), a wygoda gry jest porównywalna z nogą od stołu w roli gryfu. Aczkolwiek to sa wiosla nie do zajechania i nie do rozwalenia - pograsz na nich bez problemu. Tylko ze szału nie będzie. Jak macie kapelę lajtową, to spoko, gorzej jak bardziej ambitną ;)
ew:
http://allegro.pl/silvertone-revolver-b ... 22138.html

Jak za 3 stówy z wysylka pusci to nie jest tragiczne wiosło - ogrywalem dokladnie ten egzemplarz bo mialem po drodze. Wg mnie szału nie ma, ale lepsze to niz skajłeje - aczkolwiek to nada najtanszy z tanich basów, takze cudów sie nie spodziewaj.

A jakbys mial pytania o basowaniu, to wal do mnie na pw albo na forum - postaram sie pomóc, bo chyba poza mną i Warwickiem tutaj nikt nie zagląda :D