Swag
Posty: 7
Rejestracja: 24-07-2012 15:07

24-07-2012 15:16

Witam! Mam pewien problem... Ostatnio zakupiłam gitarę elektryczną AXL badwater 1216 oraz dostałam stroik KORG CA-10 . Sprawa wygląda tak : stroikiem bez problemu nastroiłam swoją gitarę klasyczną,z elektryczną mam niestety problem po połączeniu i ustawieniu na 440Hz w trybie " auto " [ tak jak stroiłam klasyczną ] stroik nie czyta mi prawidłowo dźwięków strun 4,5,6 . 1,2,3 stroi normalnie i wyświetlają się prawidłowe dźwięki,brzmienie tez ok,a 4,5,6 wyświetlają się dziwne dźwięki nie da się trafić tak żeby zapaliła się zielona lampka oznaczająca poprawne nastrojenie. Jestem początkującą gitarzystką,i nie potrafię stroić dobrze ze słuchu :/ Może problem wydaje się banalny,ale nie potrafię sobie poradzić,za pomocne odpowiedzi będę bardzo wdzięczna,pozdrawiam ;)
"Nasza pasja,naszą siłą. " ~ Billie Joe Armstrong

Awatar użytkownika
MadYarpen
Posty: 188
Rejestracja: 28-01-2012 23:37

24-07-2012 15:23

Co to znaczy że wyświetlają Ci się dziwne dźwięki? Jak na strunie A wyświetla się G albo G#, to stroisz w górę aż dojdziesz do A... Oczywiście musisz uważać, żeby nie nastroić do A oktawę wyżej;) Polecam nauczyć się dźwięków po kolei.
Obrazek
Jackson JS32RT Dinky (Merlin Hellfire & Legend Ceramic) -> Line 6 POD HD300

Awatar użytkownika
Nieznajomy
Posty: 537
Rejestracja: 28-05-2009 18:46

24-07-2012 15:28

Nazwy strun od najcieńszej to E H( B ) G D A E

Kolejność wszystkich istniejących dwunastu dźwięków od E to E, F, F#, G, G#, A, A#, H, C, C#, D, D#.