epiman96
Posty: 519
Rejestracja: 02-04-2011 14:33

23-06-2012 18:39

Witam.

Jako że nie znam się zbytnio na gitarach basowych proszę o pomoc w wyborze pierwszego basa dla kolegi. Jak wyżej : max 800 zł , 4 struny, w zasadzie mogę być również używki. Generalnie coś bardziej do rocka niż do metalu.
I jeszcze piec, lecz ten w późniejszym terminie i już nowy. Ten by się nadał na start http://guitarcenter.pl/catalog/bas/wzma ... att-b-2010 ?

Z góry dzięki,
Pozdrawiam. ;)
Squier by Fender Classic Vibe 50`s Stratocaster | Epiphone AJ 100 VS | Kustom KG112 FX
Lubujcie http://www.facebook.com/pages/John-Frus ... 87?fref=ts

Awatar użytkownika
Geohound
Moderator
Posty: 2279
Rejestracja: 19-06-2008 17:25

24-06-2012 13:29


bobpl
Doradca
Posty: 1450
Rejestracja: 12-02-2012 15:04

24-06-2012 13:53

http://allegro.pl/bas-lutniczy-osprzet- ... 77666.html - za 9 stów z wysylka sprzedam. Nieco drozej, ale w cenie sprzet w sumie w cenie samego osprzetu. Dorzucam kejsa zeby dotarł w jednym kawałku (i fajny case do noszenia, prosty ale skuteczny).

Wiosło rozklada epifołny i yamahy bez zapity, od schectera tez pod rock lepiej sie nada (schecter raczej do ciezszych brzmien, jazzy są bardziej uniwersalne. Sam mialem bass na 2x humb i mnie kapela beształa ze walę dolem az za bardzo - a taki urok humbów. Gralismy rocka, od klasyk po troche nowszy :P)
Flejm podany wyzej jest fajny, ale bez ukłądu aktywnego w tej cenie to lipa - wiem ze gosc go dorzuca, ale troche roboty t oejst zeby go polutować spowrotem. (a jakas przyczyna wyjecia musiala byc - wiec moze byc tak ze aktyw uwalony albo jakis lewy).

Co do comba, to na scene i na próby ponizej 100w na 15" bym nie schodził. (ew 2x10") Jak chcesz grac z kapela to bierz jakas sensowna uzywke.
Custom Strat HSS + Mega Amp T64RS

Awatar użytkownika
Arczi
Posty: 45
Rejestracja: 07-02-2011 01:01

24-06-2012 15:48