24-03-2012 10:40
Zwykle w sklepach internetowych jest tak, że pokazanie produktu nie oznacza od razu, że on w sklepie jest. Niektórzy piszą to w regulaminie, coś w stylu że nie jest to oferta w rozumieniu prawa handlowego. Po kilku zakupach idzie się przyzwyczaić, że przed kupieniem trzeba się zapytać, czy towar jest zamiast być zdziwionym, że go nie ma :)
A teraz GuiterCenter: oni piszą przy towarze "Produkt dostępny" i podają jeszcze stan magazynowy. Kiedyś jeszcze pisali, "Produkt w drodze" i data, co oznaczało, że wtedy powinien być (nie wiem, czy teraz ta data jeszcze funkcjonuje). Uważam, że to uczciwe i wygodnie dla klienta podejście, nie ma ściemy.
Kiedyś chciałem kupić piecyk za ok 1600zł, którego nie mieli na stanie. Powiedzieli, że go dla mnie sprowadzą, że mogę sobie przyjść ograć i jak mi się spodoba, to kupię, a jak nie, to zostanie, nie ma problemu.
Innym razem nie było słuchawek i zaproponowali mi inne, ale za to w niższej cenie niż w katalogu.
Jeszcze kilka innych miłych rzeczy przydarzyło mi się w kontaktach z tym sklepem, więc mogę z czystym sumieniem polecić i dać 10/10 gwiazdek.
665 sąsiad diabła