Awatar użytkownika
Kermitowski
Posty: 10
Rejestracja: 20-02-2013 17:35

20-02-2013 17:50

Witajcie bracia gitarzyści.
Gram na Elektryku od prawie 2 lat i przez te latka posiłkowałem się wzmacniaczem firmy: Line6 spider IV 15W
Byłby wystarczył gdyby nie fakt, że od niedawna zacząłem grać z perkusją i tu praktycznie nie ma kłopotu bo wzmacniacz ma swoją siłę przebicia( aż sam się dziwiłem, ale to dość spore bydle jak na jego kategorię) :P
Teraz mam spodziewany przypływ gotówki i pomyślałem żeby sprzedać piecyk i zaopatrzyć się w piec.
Posiadane Combo jest Cyfrowe czy elektryczne(nie wiem jak to się tam nazywa)
Słyszałem od postronnych że lepsze brzmienie otrzymuje się na wzmacniaczach czysto lampowych lub hybrydach
Tak więc kolega poleca mi VOXa VT60+ którego sam posiada jest to hybryda i całkiem nieźle brzmi
Najczęściej gram rocka i metal (np. Guns N'Roses , AC/DC, Black sabbath)
Drodzy zaawansowani co polecicie mi w granicach 1000 zł można naciągnąć do 1500 :P czy to może być używka czy raczej nówka?
Czekam na odpowiedź :D
PS:
Gitara: Cort cr200 (Podróba leska)
Obrazek Obrazek

Reverend
Doradca
Posty: 1534
Rejestracja: 26-10-2012 21:25

20-02-2013 18:16