Amilu13
Posty: 2
Rejestracja: 26-04-2019 23:34

27-04-2019 07:58

Witam , jestem dość młodym gitarzystą , gram na gitarze od roku i w sumie za ten czas nie nauczyłem się prawie nic , niedawno jednak pomyślałem by wziąść się za swoją grę , więc zaczołem robić coś więcej , ćwiczyć skale , wartości rytmiczne , nawet i skale czy budowa akordów , tonacja lecz tak ćwicząc w głowie nie wynoszę nic na gryf , gram wciąż, słabo a moim celem jest być naprawdę dobrym rytmistą gitarowym dlatego chciałbym was poprosić o pomoc , by opisać szczegółowo jakiś zagadnienia muszę się nauczyć , czy to warsztat jakie techniki , czy teoria co potrzebuje , dźwięków uczę się na gryfie, idzie bardzo powoli ale może nauczę się w ciągu kilku miesięcy tak idealnie . Chciałbym dostać takie naprawdę szczegółowe wiadomości i informacje , np naucz się tego i tego , zwróć uwagę na to .. zacznij wpierw od tego , gdyby znalazł się jakiś gitarzysta taki naprawdę zaawansowany i by odpisał nawet i po kolej za co się brać byłbym naprawdę wdzięczny , prawie bym zapomniał , mój klimat muzyczny to szczególnie rock i metal , nie odrzucam również tak blusa, czy jazzu , dziękuję z góry za odpowiedź

jag
Posty: 116
Rejestracja: 25-12-2016 20:58

27-04-2019 18:30

Jesteś bardzo niekonsekwentny w tym co piszesz. Tu że nie umiesz grać, a w innym wątku udzielasz rady innym jak to zrobić by w rok władać gitarą jak długopisem. Zastanów się nad tym co publikujesz bo to trochę śmieszne jest!

kors
Posty: 32
Rejestracja: 30-03-2019 15:32

05-05-2019 21:17

Zaawansowani nie odpowiadają, to ja spróbuję. Znajdź utwór, który chcesz umieć grać, poszukaj w necie materiałów do nauki tego konkretnego utworu i spróbuj się nauczyć - ćwicz codziennie, w kółko, najdłużej te fragmenty, techniki, które okażą się trudne.

Dla mnie to najlepsza metoda nauki - raz, że robię postępy, dwa, że uczę się grać tego, co mi się podoba.

brian66
Moderator
Posty: 166
Rejestracja: 04-06-2015 18:42

22-07-2019 15:48