Awatar użytkownika
Kenobi
Posty: 294
Rejestracja: 08-02-2011 20:13

10-07-2012 16:14

Temat o Rzelaznych Mejdenach !
Zespół full wypas, wokal Bruce'a bardzo fajny, Nicko wie jak grać na perce - moim zdaniem jeden z lepszych perkusistów.
Co do gitarzystów, mają klasę, Janick wymiata swoimi trickami na scenie :O po prostu prze chłop :D
A Steve... Steve jak Steve, nie znam się na basistach xd
Pierwszy zespół hejwi metalowy, który znałem, od dziecka, zawsze znałem Iron Maiden :D
"Nigdy nie jesteś za stary, żeby grać rock and rolla." - Bon Scott
Gitarowe Ciekawostki na FB!

Awatar użytkownika
KlapekJL
Posty: 608
Rejestracja: 26-07-2011 13:59

10-07-2012 16:53

Uwielbiam ten zespół! Też znam ich od bardzo dawna, z tą różnicą, że przez większość swojego życia po prostu mnie Maideni odrzucali. Jako radykalny death/black metalowiec (i przy okazji gówniarz), nie mogłem pojąć jak można słuchać takich "pedalskich pisków" i kolesi w skórzanych portkach. Na szczęście cztery lata temu pojawił się na horyzoncie chłopak mojej siostry (obecnie narzeczony), który powolutku zaczął mi aplikować co lepsze kawałki Maidenów. Później było podsuwanie płyt do przesłuchania (pierwsze było "Piece of Mind", następnie już nowsze "Brave New World")... I o dziwo zespół przypadł mi do gustu! Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez przesłuchania chociażby paru kawałków tej grupy. Swoją drogą przy większości ich utworów mam ciarki - to nie zdarza się u mnie często, a na pewno o czymś świadczy ;) Swoją drogą cholernie żałuję, że nie pojechałem do Warszawy, kiedy Iron Maiden grali na Sonis...

Awatar użytkownika
Guzbi
Posty: 238
Rejestracja: 07-07-2008 08:56

10-07-2012 17:03

Genialny zespół, każdy z członków bandu jest zajebisty! Grają wręcz niesamowitą muzykę - NWOBHM, szybszą i bardziej melodyczną od klasycznego heavy metalu czy hard rocka.
No to tak:
Steve Harris - jego styl gry na basie jest mega, lider zespołu i głowny kompozytor.