Awatar użytkownika
yowie91
Posty: 3
Rejestracja: 15-12-2014 21:44

15-12-2014 22:08

Witam. :)

To mój pierwszy post na tym forum, więc postaram się nakreślić swoje potrzeby w jak najlepszy sposób.
Gram na gitarze dość długo, od 7 lat. Nie jestem zaawansowanym gitarzystą, raczej średnio zaawansowanym (moim głównym zamiłowaniem jest bas). Gram na swojej wysłużonej gitarze, którą uratowałem ze starego składu szkolnego. Była w stanie tragicznym, nawet nie wiem jakiej była ona firmy. W miarę możliwości (jak na 17-latka) ją odrestaurowałem, przelutowałem elektronikę, nowe przystawki, lakier na gryf i pudło itd. Na początku wystarczała mi, jednak teraz gdy zakupiłem interfejs do nagrywania scarlett 2i2 potrzeba mi czegoś lepszego. Jednocześnie mój budżet jest bardzo ograniczony, sporo pracuję, lecz praktycznie całość idzie na utrzymanie, dlatego nie będę kupował gitary od razu, tylko za jakiś czas. Chcę się jednak zorientować w co mam celować i dlatego jest mi potrzebna wasza pomoc. :)

Bardzo podobał mi się swego czasu cort kx5 katana, jednak po wielu różnych opiniach muszę się nad nią zastanowić. A co gram:

-Przede wszystkim rock, heavy rock, chociaż czasami lubię też coś mocnego jak i lekkiego. Fajnie by było jakby gitara miała przyjemny clean, ale przede wszystkim zależy mi na nienagannej elektronice (bez sprzężeń czy zniekształceń przy nagrywaniu) i całkiem przyjemnym gryfie.
-Mam długie palce przez co szerszy gryf nie byłby problemem, ale i wąski nie będzie mi przeszkadzać.
-Cena tak do 750/800 zł, najlepiej używana i ograna. Nie jestem przekonany do nowych sprzętów, jeżeli dana gitara przetrwała np. rok albo dwa grania to przetrwa i dłużej bez zbyt dużego zużycia. :D
-Wygląd: bardzo podobają mi się z wyglądu tego typu gitary:
Schecter Omen 6 Diamond Series
Cort x6
CORT Zenox Z42
Raczej obłe kształty, z wyprofilowanymi wgłębieniami na podbrzusze i nadgarstki.
-Jeśli chodzi o mostek, to fajnie by było żeby był troughbody albo jakiś prosty do ustawienia.