TheTheDead
Posty: 2
Rejestracja: 23-01-2014 19:37

23-01-2014 20:02

No siema.
Gram mniej wiecej od roku...
Jestem niepelnoletni...
Bla, Bla, Bla to nikogo i tak nie obchodzi
Szukam gitary, co mozna latwo wywnioskowac po tytule calego watku.
Jednak nie byle jakiej.
Dla leworecznych.
Och! Praworeczni, nawet nie wiecie jakie macie szczescie, ze jestescie tacy a nie inni, poniewaz wy macie do wyboru niesamowicie wiele gitar, a ja mam tylko kilka w cenie w ktorej szukam.
A szukam do 450 euro.
To jest masakra! Juz rok szukam tej jedynej! Ba! Przieciez ja w ogole szukam jakiejkolwiek gitary dla leworecznych!
Jestem niesamowicie wybredny i gdy niemiecki sprzedawca w berlinskim sklepie muzycznym chcial mi wlepic Fenderowskiego Strata odpowiedzialem mu po prostu Nein!
To byla jedyna gitara w sklepie w moim przredziale cenowym.
Po umowieniu sie z nim, aby kilka "gitar na lewo" zamowil (chyba nie musze wspominac ze tego nie zrobil) zauwazylem to:
http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/ESP- ... 013878-000
mowie rodzicom "nie wyjde stad bez tego wiosla"
widze ze mamie tez przypadly do gustu te czaszki, te pickupy, mmm... pycha.
Wszystko pieknie.
Zabieram sie do testow. Nie znam sie na tym, chcialem tylko pokazac rodzicom ze mi sie podoba i udawac ze jestem pod wrazeniem jej mozliwosci, ale tak na prawde nie poczulem roznicy od mojego corta x-2 na mocnym przesterze.
Piekna bajka. Myslicie ze ja kupilem?! Przeciez to tylko bajka!
Ta gitara kosztowala 550 euro (cale 100 euro roznicy = 400 zlotych), a typek pod zadny pozorem nie chcial odpuscic
Wrocilem do domu bez niej, nie dotrzymalem obietnicy.
A teraz, drogi forumowiczu, do glosu dochodzisz ty. Ty mi musisz powiedziec, czy dobrze wybralem te piekna sygnature kirka hametta? Czy nadal szukac po sklepach muzycznych? A moze kupic przez internet?
Jakby ktos chcial do pomocy znac moj gust muzyczny, to oto lista moich idoli:
- Alice in Chains
- Metallica
- Slayer
- !Megadeth!(och, kocham Friedmana i te jego loczki :D)
- Ayreon