TheBestEver
Posty: 52
Rejestracja: 30-01-2018 17:11

16-07-2018 22:24

Witam tak jak w tytule jako, iż moj piecyk.. "Peavey Blazer 158" i jego opcje reverbu oraz brak distortion nie pozwalaja na uzyskanie soundu mojej gitary chociaz zblizonego do tego z powiedzmy intra sweet child o mine chociazby.. o solowkach nie wspominajac gram poki co na desce bo clean mnie po prostu irytuje.., poszukuje jakiegos dobrego distortion/overdrive do pogrania rocka/hardrocka ale takze bluesowych tematów, tak do powiedzmy.. 300zł za używke, bylbym mega wdzieczny za pomoc gdyz.. do tej pory poza chorusem bossa, i delayem nie mialem do czynienia z innymi efektami, a no i kaczke posiadam rowniez bossa.. Pozdrawiam! natrafilem na tani chinski efekt "joyo US dream" co o nim sadzicie?

Awatar użytkownika
malyguit
Posty: 915
Rejestracja: 10-05-2010 18:34

16-07-2018 22:46

Najpewniej iść w stronę zmiany pieca na Marshalla Valvestate. Owerdrajwy lepiej się sprawdzają jako dopałki. W większości są to modyfikacje TS 808. Tudzież oblukaj Carla Martina Plexi Tone, ale trzeba mieć ze dwa razy tyle co masz. Ale w cuda nie wierz. Najlepiej i najtaniej wyjdzie sprzedaż Peaveya i zakup np.: VS 8080 od Marshalla.

TheBestEver
Posty: 52
Rejestracja: 30-01-2018 17:11

17-07-2018 01:34

VS 8080 to taki klasyk jest jeden na allegro ale jako niesprawny.. poza tym to hybryda duzo osob mowi ze sredniawka, a daloby rade cos na lampach dostac w tej cenie z uzywek? czy marshall lepiej sie po prostu sprawdzi

Awatar użytkownika
malyguit
Posty: 915
Rejestracja: 10-05-2010 18:34

17-07-2018 20:59

Dużo ludzi którzy go mieli? Nie sądzę. To jest najlepszy tranzystor z jedną lampą brzmiący pod JCM/ JMP. Na lampach w tej cenie to może Bugera V22, V55, ale to nie brzmi jak Slash. Dobrze brzmiąca lampa zaczyna się od 1,8k. Zatem obojętnie który z tych Marshalli kupisz. VS 8080 to podstawowy model - 80W na jednym głośniku Celestion G12T , lepsza opcja to tzw. Bi-chorus VS8240 - dwa głośniki celestion G12T i 2x40W, ostatecznie VS 100 lub VS 102. Chyba że head to VS 8100.

Wróć do „Efekty gitarowe”