rafi23
Posty: 949
Rejestracja: 04-06-2015 15:26

08-05-2019 22:59

Siemka, cover od Buckethead, bardzo lubię gościa i od dawna chciałem nagrać ten utwór, szczególnie te jego smutne klimaty bardzo mi odpowiadają, mam nadzieję że cover się spodoba, pozdro, wszystko czego użyłem jest w opisie filmu na youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=xh1dCvVAMcQ

jakit
Lutnik
Posty: 518
Rejestracja: 03-06-2016 09:54

09-05-2019 13:46

Poza tym, że jak zwykle miodzio zagrane?

Feedback z kompa trochę Ci się wkradł ;)

A tak poza tym z fajnego akustycznego kawałka zrobiłeś jeszcze fajniej brzmiący ambient, najs :)
words fail
sʞɐǝds ɔᴉsnɯ

rafi23
Posty: 949
Rejestracja: 04-06-2015 15:26

09-05-2019 15:55

Co masz na myśli mówiąc feedback z kompa ??? nie do końca kumam kontekst >?

jakit
Lutnik
Posty: 518
Rejestracja: 03-06-2016 09:54

09-05-2019 15:56

No szum, tylko ciężko jest mi go ocenić, czasem masz feedback np. z dysku przy nagrywaniu, częsty problem. Ale jak teraz słucham to nie wiem czy to nie vst po prostu..
words fail
sʞɐǝds ɔᴉsnɯ

rafi23
Posty: 949
Rejestracja: 04-06-2015 15:26

09-05-2019 16:10

Aaaa, nie, to problem z uziemieniem u mnie i do tego gitara nie ekranowana, a ma bardzo mocny sygnał ten ibanez.

Wróć do „Wasza twórczość”