BrodaTy
Posty: 2
Rejestracja: 13-05-2022 19:35

15-05-2022 10:20

Hej, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem kompletnie zielony w temacie gitar elektrycznych, wzmacniaczy itp.

Tak jak widać w tytule, szukam gitary oraz wzmacniacza dla osoby początkującej, która nigdy nie grała na elektryku. Rodzaj muzyki jaki chcę grać to głównie Rock/Hard Rock (coś w stylu AC/DC, Aerosmith, Ozzy Osbourne, Motley Crue, The Beatles itp.), w następnej kolejności Metal (Metallica, Iron Maiden itp.), ale chciałbym również móc pograć sobie coś lżejszego typu Sweet Home Alabama, Sultans of Swing, czy coś w stylu rock and rollla jak Johnny B. Goode.

Co do wzmacniacza to zależy mi głównie na tym, żeby dobrze brzmiał z głośnika. Nie chciałbym się ograniczać do grania na słuchawkach.

Budżet:
Gitara - do 1000 zł.
Wzmacniacz - najlepiej do 500 zł, ale jak będzie warto dopłacić kilka stówek do czegoś dobrego, to jakoś to przeżyję.

Z tego co wstępnie znalazłem:
Gitara - Ibanez GRGR131EX-BKF (https://www.thomann.de/pl/ibanez_grgr131ex_bkf.htm) - dużo dobrych opinii na youtube i ogólnie w internecie.
Wzmacniacz - Blackstar ID Core V3 20 lub 40 - trochę ponad budżet, ale tutaj nie poświęciłem jeszcze zbyt dużo czasu na szukanie.

Chętnie poznam Wasze opinie na temat proponowanych przeze mnie gitary oraz wzmacniacza, ale również będę bardzo wdzięczny jak przedstawicie swoje propozycje.

Awatar użytkownika
malyguit
Moderator
Posty: 1649
Rejestracja: 10-05-2010 18:34

15-05-2022 10:43