Ohdear
Posty: 3
Rejestracja: 15-09-2020 13:26

16-09-2020 09:34

Witam. Szukam gitary do nauki. Nie mam żadnego doświadczenia z gitarami. Chciałbym grać głównie rocka, ale jakieś mocniejsze metalowe brzmienia też bardzo lubię.


Zastanawiam się nad nowymi, bo na allegro nie mogę znaleźć nic ciekawego, a na olx jak coś trafie to wszędzie daleko, albo gość nie chce wysłać za pobraniem.
nowy Samick IC10 700zł ta ma chyba ten ruchomy mostek, nie wiem, czy da się go łatwo zablokować?.
nowy Dean Vendetta 1.0 700zł

Która z tych dwóch lepsza?



Warto pchać się w nowe, czy jednak lepiej szukać używek sprawdzonych typu
cort katana i yamaha pacificia?


Wzmacniacz patrzyłem Fender Mustang I V2 używkę za 350-400zł. Albo jakiś interfejs do kompa, bo w sumie i tak będę grał na słuchawkach.

https://allegrolokalnie.pl/oferta/epiphone-g-400
https://allegrolokalnie.pl/oferta/okazj ... p-dimarzio
https://allegrolokalnie.pl/oferta/jacks ... atin-black
https://allegro.pl/oferta/samick-ic-30- ... 9336020587

Doradźcie coś bo już zaczynam się gubić. Chciałbym kupić coś w miarę porządnego w dobrej cenie, żebym nie miał potem problemów z ewentualną sprzedażą wiosła.

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2659
Rejestracja: 06-10-2015 09:38

16-09-2020 11:28

Do 700-800 to albo używka (najlepiej taka z lat '90, jak się trafi w tej cenie), albo coś z Harleya Bentona. Niestety wśród gitar to nie jest imponująca półka cenowa, więc szukaj budżetówek, a wśród nich HB nie ma raczej konkurencji w tej samej półce.

Z listy którą pokazałeś:
- Epiphone G400 to fajne wiosło, ale ta oferta nie bardzo mi się podoba - zdjęcia słabe, nie pokazują rzeczy istotnych (zazwyczaj celowo, żeby ukryć wady), ten lakier na desce jakoś dla mnie dziwnie wygląda, ale może takie były oryginalnie? Nie wiem.
- Schecter... jednego miałem w ręce naprawdę fajnego, ale to był Diamond Series Telecaster, nie ta półka
- Samick - nie grałem na tym