Kamilekkk
Posty: 5
Rejestracja: 22-10-2019 10:13

22-10-2019 11:41

Dzień dobry!

Postępując według regulaminu zakładam nowy temat do pytania. Otóż jestem absolutnie zielony w kwestii gitar, czy jakichkolwiek instrumentów muzycznych. Nigdy nie interesowałem się graniem na żadnym insrumencie ani nic z tych rzeczy. Niemniej jednak od dłuższego czasu mam zamiar kupić sobie gitarę elektryczną aby w wolnych chwilach zwyczajnie uczyć się grać, "brzdyngolić" sobie wesoło kiedy mnie najdzie ochota. Stąd moje pytanie: Jaką gitarę elektryczną wraz ze wzmacniaczem, kostkami do gry, przetwornikami do przesterów etc kupić sobie aby zamknąć się w 800zł najlepiej? Muzyka jaką chciałbym grać to głównie kawałki Linkin Park (szczególnie albumy Hybrid Theory oraz Meteora). Chciałbym aby gitara była nowa, co do kwestii wyglądu to mało istotne dla mnie. Oglądając kilka poradników na YT w pamięci mi utknęła Yamaha Pacifica 112, ale chętnie poczytam Wasze opinie! Dodatkowo chciałbym zapytac gdzie najlepiej kupić cały potrzebny sprzęt (tak aby najlepiej z jedngo sklepu udało się zamówić wszystko na raz). Z góry dziękuję za pomoc!

Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 07-09-2019 22:40

22-10-2019 12:07

Ja Ci napisze jak było ze mną. Też w zasadzie jestem początkującym i zielonym "gitarzystą". Nie tak dawno temu także myślałem, że świat jest piękny i starczy mi ok. tysiaka na komplet do grania. A skończyło się na 1500 zł. Zgarnąłem Samicka um3 i peaveya vip 1.

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2660
Rejestracja: 06-10-2015 09:38

22-10-2019 12:20