BestOfBill
Posty: 1
Rejestracja: 11-10-2019 00:03

11-10-2019 17:48

Hej wszystkim!

Jeśli chodzi o gitary elektryczne to jestem w tym kompletnie zielony, a chciałbym zakupić w najbliższym czasie coś do nauki.

Przeglądając masę gitar z takiej najniższej, ale przy tym dosyć przyzwoitej półki natknąłem się na Yamahę Pacifikę 112V.

Jeśli chodzi o wzmacniacz to nie jestem do końca pewny. Jest on niezbędny do gry czy można się obejść i bez niego? Myślałem nad Orange Crush 12L.

Byłoby to dobre w tej cenie? Zagrałbym na tym metal? Typu Architects, Bad Omens, BMTH. Jak z okablowaniem i konfiguracją samego sprzętu? Dużo z tym roboty i wymaga to jakiejś wiedzy?

Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie komentarze :)

Karls
Posty: 576
Rejestracja: 26-07-2018 12:01

11-10-2019 18:46

Mam tą Pacyfkę i to na prawdę fajna gitara ale humbucker ma raczej słaby. Nie jestem przekonany czy to dobry wybór do metalu. Ona ma układ H-S-S i w mojej ocenie jest bardzo plastyczna jeśli chodzi o brzmienia, ale przy cięższych może ci brakować "tego czegoś". Generalnie nie gustuję w takich klimatach, więc może nie jestem najlepszą osobą do oceny tego, ale miałem okazję porównać moje wiosło z jakimś Ibanezem (nie pamiętam modelu) co miał dwa humbuckery i to w puszkach - i tam przester miał zdecydowanie więcej głębi, nie siał piachem.

Wzmacniacz - możesz grać na początku bez, przez komputer, tylko o ile nie masz jakiejś profesjonalnej karty dźwiękowej to lepiej kupić jakiś interfejs za 100 czy 150 zł, bo inaczej opóźnienia zepsują całą przyjemność z gry.
"To smutne, że głupcy są tak pewni siebie, a ludzie mądrzy, tak pełni wątpliwości."
Zapraszam na forumowy kanał Discord: https://discord.gg/RzwFW8d

Awatar użytkownika
xPaJaCx
Posty: 160
Rejestracja: 13-05-2018 14:50

14-10-2019 15:28

Yamaha nie jest zla, ale nie jest tez jakims swietym gralem gitar dla swiezakow, tu masz przyklad ze gitara nie musi kosztowac fortuny zeby powalala:
https://www.youtube.com/watch?v=C78gFBGGxdE&feature=share