Grajek99
Posty: 2
Rejestracja: 11-04-2019 00:24

11-04-2019 00:49

Potrzebuje fachowej porady. Zamierzam kupić mały piecyk do bluesa, z dobrym cleanem. Powiem wprost. Poszukuje czegoś na czym uda mi się ukręcić ton w stylu BB Kinga. Mieszkam w apartamencie wiec wchodzi w grę naprawdę niezbyt duża moc. Gitarę elektryczną typu „Semi-hollow” już posiadam jak również mały wzmacniacz Roland CUBE Lite, ale jak wiadomo na tym nic nie zdziałam w tej materii. Z góry dzięki za wszelkie porady. Gitarą „zaraziłem się” od niedawna wiec jestem raczej początkujący. Myslalem o piecykach typu Blackstar Ht5R MK2, Fender Mustang V2 Albo Boss Katana mini. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!

Awatar użytkownika
jpk
Moderator
Posty: 1792
Rejestracja: 18-07-2017 08:20

11-04-2019 12:26

Ale sobie rozrzut dałeś... Wrzucanie do jednego worka wzmacniaczy o tak różnych parametrach świadczy o tym, że nie odrobiłeś pracy domowej z zakresu konstrukcji i wynikającego z tego zastosowania.
Blackstar - klasyczny piecyk z reverbem, z brzmieniem kreowanym przez dwie lampy, jedyny z tego zestawu, który ma przyzwoity głośnik, za to grubo odstaje od reszty ceną. Mniej więcej czterokrotnie.
Boss Katana Mini - w niczym nie jest lepszy pd tego, który posiadasz.
Fender Mustang - typowy wzmacniacz z modelowaniem cyfrowym, całą gamą dodatkowych efektów, umożliwiający kreowanie pierdyliona różnych brzmień z nadzieją, że w końcu trafi się na to właściwe. Ja mam cyfrowego Marshalla, kilkadziesiąt (tak, tak, to nie pomyłka) lat doświadczenia i ustawienie jednego brzmienia, które mnie naprawdę zadowala zajęło mi półtora roku.Za to teraz mam dokładnie to, co chciałem... Jeśli liczysz na presety fabrycznie wbudowane, to możesz się srogo rozczarować.
Grajek99 pisze:Gitarę elektryczną typu „Semi-hollow” już posiadam jak również mały wzmacniacz Roland CUBE Lite, ale jak wiadomo na tym nic nie zdziałam w tej materii.

A to dlaczego?
https://www.youtube.com/channel/UCROb21-pRhF5vp2j1Mp00UQ