notavillain
Posty: 1
Rejestracja: 24-03-2019 23:30

25-03-2019 14:38

Cześć,
Na akustyku gram od roku i chciałbym dorzucić do mojej kolekcji Les Paula.
Oczywiście raczej interesują mnie używane.
Mój budżet wynosi ~800 zł, co byście polecili w tej półce cenowej?


PS.
Co sądzicie o semi hollow body, bo znalazłem coś takiego:
https://www.olx.pl/oferta/gitara-elektr ... 84c65a2110
i zastanawiam się czy warto kupować. Z tego co słyszałem tanie hollow body nie są raczej tego warte.

Z góry dzięki.

xGrahir
Posty: 6
Rejestracja: 03-02-2019 22:43

25-03-2019 23:41

Jak chcesz Les Paula w tej cenie to rozsądnie będzie wybrać Vintage V100. Używkę spokojnie wyrwiesz w tej cenie. Ewentualnie jakiegoś Epiphona, ale Vintage będzie raczej lepszy.

kors
Posty: 32
Rejestracja: 30-03-2019 15:32

05-04-2019 22:00

Też widziałem to ogłoszenie. Przeszukałem forum, żeby dowiedzieć się czegoś o firmie Harley Benton. Znalazłem kilka postów, z których wywnioskowałem, że nie jest to jakaś uznana marka, ale jak na "noł nejma" zaskakuje dobrą jakością. Szczegółów brak. Raczej wskazanie, że "ostatnio ta firma zaskakuje", czy że ostatnio pojawia się sporo pozytywnych recenzji.

Sam rozważałem ten konkretny egzemplarz, ale za daleko mam, żeby podjechać i pograć na nim.



A z tego co Ty słyszałeś, hollow body nie są czego warte?

Od wczoraj jestem posiadaczem tego typu gitary. Nie jestem ani obiektywny, ani wiarygodny specjalista, ale nie jest to najwygodniejsza gitara świata - duże pudło, kanciate, gryf wydaje mi się szeroki, wymaga ode mnie określonej pozycji przy graniu. No takie tam drobnostki. Niemniej - ja jestem zachwycony, bo mam gitarę wymarzonej firmy, nówkę sztukę nieśmiganą. Do tego pięknie wygląda. Chciałbym umieć grać bluesa - nie umiem, ale gitara nadrabia za mnie wyglądem :p



Niedawno na OLX pojawił się Cort CR250, dokładnie za 800 zł, w Poznaniu.
https://www.olx.pl/oferta/gitara-elektr ... 2a3d6f7dea