Pawellt
Posty: 3
Rejestracja: 23-03-2019 14:04

23-03-2019 14:06

Cześć,

Jestem nowy, więc na początku chciałbym się przywitać... no i od razu zapytać bardziej doświadczonych forumowiczów o poradę. Gram od kilku lat na akustyku (finger style itd, różne bluesy). Ogromnie się nastawiłem na porządną naukę flamenco .. (w Warszawie jest kilka miejsc gdzie można się uczyć, zaopatrzyłem się też w płytę DVD i książkę Sławomira Dolaty)... no i chciałem kupić przyzwoitą, dobrze brzmiącą gitarę z golpeadorem. Najlepiej nową, lutniczą. Z niską akcją strun, tym charakterystycznym ostrym, jasnym brzmieniem :-)

Taki totalny max cenowy jaki przewiduję to 3500 zł (2 stówki od biedy więcej wielkiej różnicy nie robi). W takiej cenie znalazłem np. gitary Juana Montesa Rodrigueza. Przykładowo coś takiego:

https://www.gama.gda.pl/gitara-klasyczn ... menco.html

Tyle tylko, że zaskakująco mało informacji jest o tych gitarach w sieci i w sumie nie znam za bardzo opinii na ich temat (może ktoś się spotkał?). W sklepie który jest dystrybutorem tych gitar w zasadzie nie powiedzieli nic konktretnego i nie zachęcało to zbytnio do zakupu.

Kolejna jaką rozważałem to np. Alhambra 7 FP:

http://muzycznymetro.pl/pl/p/HISZPANSKA ... FP-44/1210

..tyle że tutaj posłuchałem trochę demonstracyjnych filmików na youtube, miałem też tę gitarę w muzycznym w ręku... i jakoś nie do końca podoba mi się ich brzmienie (zbyt miękkie... trochę jak typowy klasyk). Poza tym sporo ludzi ma zastrzeżenia do serii 7. PIĘKNIE brzmi np. Alhambra 10fc.. ale to już sporo powyżej mojego budżetu Sad (ok 8 tysiaków)...

Czy moglibyście doradzić jakąś godną polecenia gitarę w takiej cenie? Zależy mi mimo wszystko na nowym instrumencie (kiedyś kupiłem pokomisową, wypasioną Yamahę akustyczną.. miała zamaskowane uszkodzenie tylnej płyty.. i jakoś wolę teraz nie ryzykować z używkami...

Pozdrawiam ciepło
Paweł

jag
Posty: 116
Rejestracja: 25-12-2016 20:58

23-03-2019 17:14