m4tix
Posty: 2
Rejestracja: 27-08-2018 08:12

27-08-2018 08:32

Witam wszystkich xd
Od dzieciaka krecila mnie gitara i zawsze chcialem nauczyc sie na niej grac, lecz mozliwosc taka mam dopiero teraz, po dlugich latach. Najbardziej interesuje mnie elektryk, chociaz jestem zupelnie zielony jesli chodzi o muzykowanie, wiec chcialbym zaczac od akustyka. W miejscu gdzie mieszkam niestety nikt nie uczy grac na gitarze (niedawno obdzwanialem pare mozliwych miejsc), i chcialbym nauczyc sie choc troche sam. Chociaz tyle, zeby stwierdzic "to jest to" i szukac nauczyciela badz kursu jakiegos.
Stad moje pytanie czy da sie samemu nauczyc i ogarnac podstawy a moze i cos wiecej? Szukalem w ksiegarni ostatnio jakichs pozycji na ten temat i cos tam bylo, lecz obok byla ksiazka (dosc gruba xd) z samymi akordami i troche sie przerazilem ze tyle bym musial pamietac i jak to grac xd
Dlatego mam nadzieje ze ktos bardziej doswiadczony poradzi co robic, czy rzeczywiscie to wszystko takie trudne, czy jednak moge dac rade i za jakis czas smigac na akustyku a w przyszlosci i na elektryku.

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2660
Rejestracja: 06-10-2015 09:38

27-08-2018 09:19

1. Jak chcesz grac na elektryku, ucz się na elektryku. Przecież jak chcesz jeździć autem, nie robisz najpierw licencji pilota, prawda?
2. W internecie jest milion pińcet stron, filmików, kursów...
3. W nauce gry ważne są: konsekwencja, cierpliwość, zwyczajna zawziętość - jak konsekwentnie będziesz ćwiczył codziennie, powtarzał ćwiczenia, pracował solidnie, efekty się pojawią. Jak się zniechęcisz tym, że na starcie paru akordów z pamięci nie powtórzysz - nie nauczysz się nigdy.
"When you are dead, you do not know that you are dead. All of the pain is felt by others. The same thing happens when you are stupid."

polishmilk
Posty: 17
Rejestracja: 24-08-2010 11:46

27-08-2018 09:56