MSSC
Posty: 3
Rejestracja: 23-06-2017 13:32

23-06-2017 13:38

Witam!

Niedawno postanowiłem rozpocząć swoja przygodę z gitara elektryczną, po wcześniejszych doświadczeniach z keyboardem (dosyć zaawansowany jestem) oraz kilkoma chwytami z gitary akustycznej. Postanowiłem dokonać zakupu sprzętu, a jako że nie posiadam w tym żadnego doświadczenia proszę was o pomoc. W temacie jestem kompletnie zielony, nigdy elektrycznej nie miałem w rękach, a jednocześnie mam parę wymagań ;). Po pierwsze cena to 1k zł jeśli jednak warto to mogę dołożyć parę stówek, i co prawda jestem początkujący ale od razu wolałbym kupić coś w miarę porządnego by wiedzieć na czym stoję. Dodatkowo, nie chcę inwestować w piecyk, gdyż posiadam maca pro z bardzo dobrą wbudowaną kartą dźwiękową który to mógłby mi takowy zastąpić, i pytanie moje jest takie, czy w tej cenie zdobędę coś pozwalającego na przesyłanie dźwięku przez SPDIF? Jakość jest o niebo lepsza niż miedziakami i opóźnienie nieco mniejsze. Jak wspomniałem jestem kompletnie zielony i proszę was o pomoc i ewentualne wytłumaczenie jeśli już zrobiłem z siebie idiotę ;). Dzieki z góry i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26-06-2017 11:29 przez MSSC, łącznie zmieniany 1 raz.

sss
Moderator
Posty: 2438
Rejestracja: 18-09-2013 12:53

23-06-2017 17:09

SPDIF z gitary do kompa? A to ciekawe :-) Jeśli 15836897 gitarzystów łączy się z kompem miedzią to może oznaczać, że to działa nieprawdaż? :-)

MSSC
Posty: 3
Rejestracja: 23-06-2017 13:32

23-06-2017 19:28

Działać działa na pewno, ale jeśli można w lepszej jakości to czemu by nie spróbować ;)

Nie trzeba od razu tak agresywnie, mówię że jestem zielony, ale w przypadku keyboardów spdif zawsze lepszy jest od miedziaków.

jakit
Lutnik
Posty: 767
Rejestracja: 03-06-2016 09:54

23-06-2017 20:08

Przerost tresci nad forma :) przetworniki w gitarze tez miedziane sa.
words fail
sʞɐǝds ɔᴉsnɯ

sss
Moderator
Posty: 2438
Rejestracja: 18-09-2013 12:53

24-06-2017 00:30