6FROST9
Posty: 30
Rejestracja: 18-11-2012 12:05

27-11-2012 18:14

Witam! Jestem początkujący i nie wiem wielu rzeczy, dla was te pytania mogą być banalne i śmieszne, ale dla mnie są bardzo intrygujące, gdyż nie wiem jaka jest prawda, wasza odpowiedz bardzo mi pomoże, proszę o wyrozumiałość. Otóż mam mały "dylemat" ... Chcę kupić sobie gitarę do 750zł i bardzo podoba mi się Lag T66DC (też ze względu na cutaway), który właśnie tyle kosztuje, ale znalazłem też Lag'a T66D, który kosztuje o 150zł mniej tylko jest bez wcięcia cutaway.
http://allegro.pl/lag-t66-dc-swietny-ak ... 10191.html i
http://allegro.pl/lag-t66-d-gitara-akus ... 89460.html
Pytania:
1) Czy samo wcięcie cutaway kosztuje 150zł ?
2) Czy te gitary różnią się czymś poza cutaway'em?
3) Czy cutaway zmienia brzmienie gitary na lepsze, czy na gorsze? (Wnioskując po wyższej cenie, chyba na lepsze)
4) Czy elektro-akustyk (T66DCE - http://allegro.pl/lag-t66-dce-swietny-e ... 76365.html) ma gorsze brzmienie "na sucho" niż T66DC? (Jak bym chciał pograć bez wzmacniacza dla siebie "na sucho")
5) Czy jak chcę nagrywać swoje kawałki i czasami grać w szkole pod wzmacniaczem będzie opłacało się dopłacać jeszcze 150zł i kupować DCE z elektroniką, czy ta elektronika jest po prostu jakąś konkretną tandetą, że szkoda dawać za to 150zł? W końcu daje jakieś możliwości, m.in. Można coś nagrać, zagrać z nagłośnieniem, warto w to iść?
6) Czy kupię do 750zł jakąś lepszą gitarę akustyczną z cutaway niż Lag T66DC?
7) Czy kupię do 925zł lepszą gitarę z cutaway i elektroniką niż Lag T66DCE?

Mam możliwość ogrywania gitar, gdyż do Warszawy mam 20km, a tam dużo sklepów muzycznych, więc do ostatnich 2 pytań mogą być propozycję gitar, które sobie zapiszę, pojadę i ogram, oczywiście muszą być z Cutaway, po prostu okropnie podoba mi się gitara z tym wcięciem, a gitara właścicielowi też ma się podobać :)

To na razie wszystko, proszę opowiadać po np. Ad.1 ... Ad.2 ... i.t.d Aby zachować ład porządek :)
Obrazek Obrazek