jedenRIFF
Posty: 20
Rejestracja: 30-12-2014 18:11

03-02-2017 19:16

https://m.youtube.com/watch?v=7mCSGbY0F5s

Witam serdecznie,zapraszam do obejrzenia mojego spotu kanału Youtube.
Proszę o komentarze i oceny bardzo cenne dla mnie.
Jestem kierowcą samochodów ciężarowych,jednocześnie muzycznym pasjonatem,amatorem brzdąkaczem gitarowym,przemierzam Europę wzdłuż i wszerz z artystami,tymi dużymi i mniejszymi,wozimy ich sprzęt,światło,dźwięk,ciuchy i kuchnie.
Miałem przyjemność podróżować z METALLICA ,AC/DC,ELO,BUSTED,WHEATUS,RIHANNA,HUMAN LEAGUE,IRON MAIDEN i wieloma innymi....
Jeżeli temat się spodoba,chciałbym ruszyć pełną parą z produkcją od marca.
Na kanale chcę pokazać pracę Crew,kierowców i ludzi związanych z produkcją,dzięki którym możemy cieszyć się wspaniałym show.
Będę również wrzucał filmy z podróży po Europie podczas tras koncertowych.
Postaram się przeprowadzać wywiady z fanami może i ekipą techniczną ,a może i z samymi artystami.
Pobiegam z kamerką po sklepach muzycznych w Londynie,Polsce,Berlinie i Rzymie i dalej :).
Spot niestety jeszcze w kiepskiej jakości montowany na tel HTC,ale odcinki będę nagrywał kamerą i montował w profesjonalnym programie.
Dziękuję ,pozdrawiam...STAY HEAVY :)
Ostatnio zmieniony 10-02-2017 00:44 przez jedenRIFF, łącznie zmieniany 3 razy.
https://m.youtube.com/watch?v=7mCSGbY0F5s

Zapraszam na mój kanał Youtube.
Rozwój i powodzenie kanału zależy od WASZYCH polubień :)
Ruszam pełną parą z Waszą pomocą wkrótce...:)

otankan
Posty: 0
Rejestracja: 08-02-2017 12:15

08-02-2017 12:19

sprawdze na pewno

jakit
Lutnik
Posty: 767
Rejestracja: 03-06-2016 09:54

08-02-2017 13:11

Niestety, ale w dzisiejszych czasach nic z tego nie bedzie, jesli zostanie ta czolowka jak z lat 90. Zdecydowanie musisz to dopracowac ;)

I te stockowe animacje ;D hah
words fail
sʞɐǝds ɔᴉsnɯ

jedenRIFF
Posty: 20
Rejestracja: 30-12-2014 18:11

09-02-2017 14:26