donio32
Posty: 8
Rejestracja: 30-07-2010 21:53

31-08-2016 23:40

Witam!
Mam pytanie do zaawansowanych forumowiczow w kwesti akustykow. Otoz choruje od kilku lat na gitare. Gram juz od 5 lat na gitarze. Początkowo bylo to klepanie akordow, a po pewnym czasie zamieniło się w milosc do FINGERSTYLE. Ulubieni wykonawcy w tym fachu to Tommy Emmanuel, Sungha Jung czy z polakow np. Piotr Szumlas. Przechodzac do sedna szukam dla siebie odpowiedniej gitary akustycznej. Na tą chwilę moj budzet udzwignie kwote do 3000 zl, tylko pytanie czy jezeli teraz gram na Takamine g320s to czy odczuje roznice brzmieniową. Czy lepiej dozbierac i kupic Matona lub Lakewooda. Ma sens wymiana gitary na cos cenowo posredniego miedzy moja Takamine a tymi gitarami z najwyzszej polki?
Pozdrawiam i liczę na dyskusje!
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RigExpertPL
Sklep Muzyczny
Posty: 118
Rejestracja: 08-07-2012 18:20

06-09-2016 23:02

Cześć,

Jaki model takamine posiadasz ?

Sprawa istotna to szerokość gryfu jaka Ci odpowiada.
Czy ma to być elektroakustyk czy wolisz postawić na naprawdę dobrego akustyka ( jeśli gitara świetnie brzmi z pudła to elektronika nie jest Ci potrzebna)
Zawsze można ją jakoś zastąpić ewentualnie doinstalować.
Co chciałbyś osiągnąć , tzn jak wysoko jest postawiona poprzeczka jeśli chodzi o klasę sprzętu ?
Sklep muzyczny Rig Expert
https://rigexpert.pl

Użyj kodu GITARZYSCI przy dokonywaniu zamówienia i otrzymaj 5% rabatu na całe zakupy.

donio32
Posty: 8
Rejestracja: 30-07-2010 21:53

10-09-2016 22:40

Ciesze się, że w końcu ktoś się zainteresował moim tematem ;)