Awatar użytkownika
MatM
Posty: 46
Rejestracja: 05-01-2014 02:41

04-01-2016 20:02

Witam. Gram na gitarze od nawet dosyć długiego czasu ale mimo wszystko jestem na początkującym poziomie. Przesłuchując sobie ostatnio troche punk rockowych zespołów zacząłem zastanawiać co tak naprawdę składa się na całą piosenkę? A jaśniej, chodzi mi o to jakie występują instrumenty, w jaki sposób jest to grane itd.. No na pewno perkusja, gitara, bas, no i wokal, to wiadomo, ale jak tak naprawdę jest go grane że brzmi to tak energicznie? Pisząc ten post mam na myśli np. tą piosenkę:https://www.youtube.com/watch?v=Lo_RszXfE84. Słuchając tego aż po prostu mnie roznosi, żeby wyjść na dwór i odśnieżyć chodnik, no ale niestety nie ma śniegu xDD Ale wracając, zastanawiają mnie szczególnie partie gitar, bo nie są to chyba po prostu zwykłe "power chordy"?

Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to napisałem, no i tak wiem, ogólnie to pytanie nie mam zbytnio sensu bo mógłbym sobie zobaczyć np. taby, ale mam wrażenie że one są tak jakby "niepełne"

Pozdrawiam.
Gitara: LTD H-101 FM
Bas: Jay Turser JTB 400 C
Wzmacniacz: Kustom Dual 30RC, Kustom Dart 10

rafi23
Posty: 1302
Rejestracja: 04-06-2015 15:26

04-01-2016 20:19

to powerdchordsy, tylko zdaję się w Drop D dlatego brzmi, jak brzmi :)

Awatar użytkownika
marcowyzajac
Posty: 1760
Rejestracja: 17-04-2013 20:35

05-01-2016 18:18

We Wrocławiu śniegu pod dostatkiem. Można przyjść z łopatą własną lub pożyczyć szuflę ode mnie. Trawnik i podjazd mają łącznie powierzchnię około 250 metrów kwadratowych, średnia grubość pokrywy śnieżnej wynosi ok. 3 cm, co daje razem jakieś 7,5 metra sześciennego śniegu- przy założeniu, że średnia gęstość produktu wynosi 200 kg/metr sześcienny, oznacza toto 1,5 tony bezgranicznego białego szczęścia(tzw. królowa śniegu). Cały ten śnieg może być twój, całkowicie za darmo. Serdecznie zapraszam.