Patroy
Posty: 4
Rejestracja: 15-10-2015 21:20

15-10-2015 21:49

Cześć.

Na początek zaznaczę, że nie mam żadnego doświadczenia z gitarami, nigdy nie grałem i nie posiadałem, aczkolwiek od ponad 2 lat noszę się z zamiarem kupna czegoś "na początek" i przeczytałem w sumie kilka stron o zakupie gitary i większość z tego działu forum.

Dzisiaj obszedłem 3 sklepy muzyczne w Gdyni z nadzieją że trafię na coś ciekawego dla mnie (to forum nastawiło mnie na szukanie raczej używanych gitar jeżeli nie chcę wydać więcej niż te 5 stówek więc i z takim założeniem się wybrałem. Z 3 sklepów w jednym nie było nic w moim przedziale cenowym, w drugim podobno bywały fajne okazje z używanymi gitarami ale akurat wszystko wymiotło i mam przyjść w przyszłym tygodniu, a w trzecim sklepie powiedzieli mi że za takie pieniądze nie ma sensu brać używaną bo w tym przedziale cenowym nie będzie odczuwalna różnica, po za tym że przy nowej mam gwarancję, więc już lepiej uderzać w nową, chyba że trafiłbym na jakąś mega okazję.

Tak więc póki co nie mam żadnego punktu zaczepienia. Trochę się rozejrzałem w internecie, coś tam na allegro, coś w sklepach internetowych no ale tutaj na forum na każdym kroku piszecie, że każdy egzemplarz nawet tego samego modelu gitary jest inny, że trzeba gitarę "wymacać" i "ograć", no więc raczej tego nie zrobię kupując ją przez internet, do tego nie zobaczę tych wszystkich kaleczących, wystających progów czy wypaczonych gryfów i tak dalej i tak dalej, więc jak to jest z tym zakupem przez internet? Warto ryzykować? Poza tym boję się o transport, jak gitary znoszą takie warunki?

Jakbym chciał na przykład kupić tutaj powystawową: http://oferta.kisielewski.com.pl/t.burt ... awowa.html ze sklepu chyba trochę mniej ryzykowne niż przez allegro bo wysyłają na co dzień sprzęt i lepiej go zabezpieczają


A na allegro wpadły mi w oko te dwie:

http://allegro.pl/gitara-akustyczna-t-b ... ml#thumb/3

http://allegro.pl/gitara-t-burton-i5718 ... ml#thumb/4

Któraś się nada?