rafalgitara
Posty: 17
Rejestracja: 23-04-2012 14:53

25-05-2015 14:21

Siemka. Chce zakupic piec, najlepiej używka. Gram raczej ciezki metal i posiadam metalmuffa. Jestem troche zielony w temacie i prosze o pomoc ;) mam przeznaczone 800zł. Mam na oku fendera frontmana 212r ale nie wiem jak to bedzie z metalmuffem gralo. Uwage przykuły jeszcze peavey bandit 112 i marshall valvesate 8080.
Ostatnio zmieniony 25-05-2015 22:04 przez rafalgitara, łącznie zmieniany 1 raz.
Schecter Omen 6, Marshall Valvestate VS100, Dunlop GCB95

mierzyn
Posty: 84
Rejestracja: 08-03-2013 09:56

28-05-2015 12:07

Tego Fendera do metalu bym nie polecił. Natomiast porównanie tego marshalla i peaveya było wałkowane już sporo razy na forum. Jeden i drugi maja swoich zwolenników i przeciwników. Oba mają inne charakterystyki brzmienia. Peavey na pewno ma mocniejszy przester. Ma też wyraźnie więcej dołu. Marshall zdecydowanie bardziej gra środkiem. W tej klasie cenowej oba godne polecenia.

Jeśli byłbyś zainteresowany to mam na sprzedaż poprzednią wersję Bandita (tzw. red stripe taki jak w załączniku), który jest zwykle lepiej oceniany niż obecny model. Jak coś to wal na priv. Sprzedam za tyle, ze jeszcze zostanie Ci na solidną dawkę browaru ;) Jak Ci się nie spodoba to zawsze można odsprzedać komuś właściwie bez straty.

kkkkk
Posty: 46
Rejestracja: 27-02-2013 20:57

05-07-2015 16:42

Zdecydowanie Bandit.
Byłem w posiadaniu Valvestate'a przez 1 dzień i uważam zakup tego wzmacniacza za jedną z gorszych decyzji w życiu.
Brzmienie totalnie niedopasowane do mojego gustu. Plastikowy przester. przez który miałem wrażenie, że to zabawkowe combo dla dziecka.
Wymieniłem go na Bandita i jest to obecnie najlepszy wzmacniacz jaki do tej pory posiadałem.
Wprost stworzony do każdego gatunku metalu. Niepotrzebna jest nawet dodatkowa kostka.
Ten bydlak mieli i wypluwa wszystko co spotka na swojej drodze.
Jednak ze względu na niesprzyjające warunki zamieszkania, muszę się przenieść z tego kolosa na coś mniejszego,