harold
Posty: 6
Rejestracja: 03-02-2015 20:25

03-02-2015 20:57

Witam wszystkich,
zastanawiam się nad zakupem jednego z poniższych modeli:
- Cort X1 SP BKS
- Dean Evo XM Natural.

Interesują mnie opinie osób, które miały przynajmniej z jednym z nich do czynienia.
Jeśli ktoś zechciałby mi doradzić jakiś inny model gitary - podpowiem czym jestem ograniczony:
- budżet (do 500 zł),
- gitara nowa (wiem, że za te pieniądze można kupić używkę "ciut lepszej klasy", ale nie znam się na tyle, żeby ocenić czy dany egzemplarz nie jest tylko podpicowany pod sprzedaż i nie rozleci mi się po paru miesiącach),
- przetworniki H-H.

Gitara ma służyć do nauki i brzdąkania sobie w domu ;)

kapsel1891
Posty: 8
Rejestracja: 30-01-2014 19:52

04-02-2015 23:51

Witam. Jeśli chcesz koniecznie wybierać z pośród dwóch wymienionych, na Twoim miejscu wziąłbym Deana. Dlaczego? Dean posiada stały mostek z którym nie będziesz miał problemów. Omijaj tremolo szerokim łukiem. Od siebie polecam Schectery serii SGR. Dobre i solidne wiosła.
ObrazekObrazek

harold
Posty: 6
Rejestracja: 03-02-2015 20:25

05-02-2015 07:29

Dzięki za odpowiedź.
kapsel1891 pisze:... Dean posiada stały mostek z którym nie będziesz miał problemów. Omijaj tremolo szerokim łukiem...
A czy nieużywanie tremolo (tzn. nieprzykręcanie w ogóle wajchy) eliminuje problem z nim. Czy bez względu na to gitara i tak będzie się rozstrajać (bo chyba to masz na myśli)? Znalazłem Corta X1 w cenie 399zł (w jednym ze sklepów internetowych)... ale decyzji oczywiście jeszcze nie podjąłem.

kapsel1891 pisze:... Od siebie polecam Schectery serii SGR. Dobre i solidne wiosła.

Ciekawa gitara, aż się dziwię, że nie zauważyłem jej wcześniej ;)

Awatar użytkownika
BigBeatPL
Sklep Muzyczny
Posty: 89
Rejestracja: 04-07-2011 08:51

26-02-2015 17:59

Niestety z bólem serca muszę się nie zgodzić z kolegą polecającym Deana.
Każda gitara z dopiskiem XM z firmy Dean to poraża słabością wykonania.