maverick79
Posty: 2
Rejestracja: 10-09-2014 23:47

11-09-2014 00:25

Witam wszystkich na forum.Dziś kupiłem ta gitarę w muzycznym pl.Jestem raczej początkującym. Po nastrojeniu ogólnie gitara gra całkiem fajnie.Ale z głupoty nie podczas gry zerwalem strune e wiolinowa za mocno kręcąc kluczem.U nas jest chyba jeden sklep muzyczny.Jaka strunę dokupić żeby nie tracić jakości? Jakie Yamych są orginalne ale pewnie jednej nie kupię?.Czy może inne lepsze struny mi polecicie? Według mnie te stryny są troszkie przy twarde. Zauważyłem tez czasami brzeczenie ostatnich strun basowych e i bardziej a.Czy w sklepie mi to wereguluja nie pogarszając tak naprawdę wolał bym dać komuś do wymiany i regulacji stryny bo sam jeszcze nie wymieniałem.Wszyscy chwala dadario stryny czy lepiej będą brzmiały niż te co teraz mam orginalne.

Awatar użytkownika
starahuta
Posty: 7044
Rejestracja: 24-02-2013 19:34

11-09-2014 08:20

Polska język trudna w Bolanda... Zanieś do sklepu, wyregulują. Albo zanieś do lutnika albo ogarniętego grajka -- wyreguluje, obstawiałbym, lepiej. A struny pojedyncze da się dokupić, kłopot tylko z tym, jakiej średnicy.

Przy czym: przy wymianie strun bądź obecny (ew. przy całej regulacji itp.), nauczysz się trochę przy okazji.
"...ten pouczający ton zrzędliwego wuja, który złotymi radami
naprawia świat z olimpijskiej wysokości własnego fotela"

maverick79
Posty: 2
Rejestracja: 10-09-2014 23:47

11-09-2014 15:45

[quote="starahutateraz ska język trudna w Bolanda... Zanieś do sklepu, wyregulują. Albo zanieś do lutnika albo ogarniętego grajka -- wyreguluje, obstawiałbym, lepiej. A struny pojedyncze da się dokupić, kłopot tylko z tym, jakiej średnicy.

Przy czym: przy wymianie strun bądź obecny (ew. przy całej regulacji itp.), nauczysz się trochę przy okazji.[/quote]