Spieszę wypełniać punkty regulaminu...
Cort MGM-1 - bez żadnych przeróbek, z wyjątkiem małego szlifowania progów. Gitara stworzona bardziej do "miękkiego" grania ale jak trzeba przyłożyć to kopa ma, całkiem przyzwoitego.
Wykonanie - cóż to wszechobecne złotko trochę takie, hmmm ale można się przyzwyczaić. Gitara świetnie stroi i co najważniejsze trzyma strój - wystarczy lekko dokręcić śrubeczki przy kluczach. Będą chodzić ciężej ale za to nie ma problemu ze strojeniem. To co mnie powaliło to rozłączane pickupy - jeden pstryk i gramy na singlach - brzmienie delikatne, "szklankowe" - pewnie, że to nigdy nie będzie Fender ale jest naprawdę fajne. Gryf bardzo wygodny, dobrze wyważona.
image.jpg
- gitara elektryczna serii Artist Signature
- korpus: aghatis
- wierzch korpusu: klon
- gryf: klon, wklejany
- menzura: 24,75" (628mm)
- przystawki: mightymite
- wykończenie: połysk
Laney LV200 - hybryda ale nie mogę złego słowa o niej powiedzieć. 1 kanał czysty + 2 przesterowane (na lampie) - na czystym brzmi świetnie do tego opcja Bright, która jeszcze uszlachetnia ten kanał. Przestery znakomite - pierwszy nieco łagodniejszy, taki pod bluesowe granie - drugi to już wykop. Oczywiście oba można dopasować gainem do własnego ucha i potrzeb. Jedyna wada jaką zauważyłem no Reverb, który nawet ustawiony na maksa jest słabiutki... No może jeszcze na czystym kanale słuchać go trochę ale na przesterach... Oczywiście pętla efektów i wejście na dodatkowy, zewnętrzny głośnik. Moc 65W wystarcza mi, żeby grając w pomieszczeniach nie rozkręcać go więcej niż na 30%.
laney.jpg
- głośnik 12" Celestion Super 65
- lampy w sekcji przedwzmacniacza: ECC83
- 3 kanały Clean / Drive1 / Drive2
- VTS Tone Shaping
- reverb
- wejście jack
- przełącznik kanałów x2: Drive1 & Drive2
- przełącznik nożny 3 drożny (w komplecie)
- gniazdo na dodatkowy głośnik 8 Ohm
- gniazdo słuchawkowe
- pętla efektów
- niezależna korekcja Bass, Middle, Treble dla kanału Clean & Drive
- przełacznik Bright dla kanału Clean
Line 6 Floor Pod Plus - to jest bajka, znakomity procesor z całą masą gotowych efektów i możliwością ustawiania własnych brzmień na podstawie kilkunastu wzmacniaczy i głośników. Do tego efekty, delay, reverb, pedał ekspresji zamieniany w "kaczkę" i masa radości jaką daje.
line-6-floor-pod.jpg
- 7 przycisków nożnych służących do zmiany banków,
- 32 modele wzmacniaczy i 16 efektów modulacji dźwięku dostępnych za dotknięciem gałki,
Dodatkowe modele wzmacniaczy w porównaniu do poprzedniej wersji Floor POD'a to: Line 6 Crunch, Line 6 Drive, Line 6 Twang, Line 6 Blues, Line 6 Layer oraz Tube Preamp, Dumble Overdrive Special, 1952 Fender Tweed Deluxe Reverb, 1959 Fender Bassman 4x10 Combo, Blackface Fender Deluxe Reverb, Matchless Chieftain, Vox AC30, 1965 Marshall JTM-45, 1960 Fender Tweed Champ, 1960 Vox AC15, Mesa/Boogie Mark II C, Soldano Super Lead Overdrive Head, Roland JC-120.
Kable
Monster Jazz Instrument, którymi spinam całość są bardzo dobrej jakości. Kiedyś byłem przekonany, że ta część zestawu nie ma wpływu na brzmienie całości... w jakim ja tkwiłem błędzie :) Po zmianie jakichś tam na Monstery brzmienie, które wydobywa się z głośnika jest zauważalnie inne, bardziej ciepłe - takie, jak lubię.
Akustyka kupiłem bo potrzebowałem czegoś na imprezy ogniskowe :) ale nie żałuję. Bardzo fajnie gra unplugged i po podłączeniu do wzmacniacza. Niestety nie mam typowego pieca do akustyków a na Laneyu to brzmienie nie jest tak fajne, jak np. na Rolandzie AC90
CORT-MR100F-NS.jpg
Deka górna - lity świerk
Boczki - Mahoń
Szyjka - Mahoń
Podstrunnica - Palisander
Mostek - Palisander
Stroiki - typu "Die cast" z czarnymi motylkami
Skala - 25.3"
Głębokość pudła rezonansowego - 100 x 125mm
Szerokość siodełka - 43mm
Elektronika - Aktywa, Fishman classic4
Kolor - Naturalny (NS)