Awatar użytkownika
lech14
Posty: 20
Rejestracja: 03-02-2011 22:25

26-06-2012 11:32

Witam!

Zamierzam kupić pierwszego akustyka(gram już na elektryku pół roku) i zastanawiam się czy skoro to mój pierwszy akustyk, to ogranie jest konieczne? Pytam gdyż mam okazję kupić przez internet gitarę, której w mojej okolicy nie ogram.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Geohound
Moderator
Posty: 2279
Rejestracja: 19-06-2008 17:25

26-06-2012 12:15

Pytanie - po co Ci to? Grasz na elektryku pol roku czyli (bez urazy) niczego jeszcze nie potrafisz. Po co Ci kolejna gitara?

Kupiles po kosztach elektryka a teraz bedziesz kupowal kolejne pudlo.

Awatar użytkownika
lech14
Posty: 20
Rejestracja: 03-02-2011 22:25

26-06-2012 12:19

cóż - po co mi to?
kolega, który gra już wiele lat powiedział, że to nawet dobrze, bo trudniej się gra na akustyku i lepiej tu też nabywać umiejętności niż potem uczyć się tu jakby od nowa
//EDIT:
i pewnie o to też chodzi, że jestem po prostu "laikiem" (?)
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Geohound
Moderator
Posty: 2279
Rejestracja: 19-06-2008 17:25

26-06-2012 12:21

No to trzeba bylo sobie zaczynac na akustyku, a nie teraz bawic się w poszerzanie instrumentarium na siłę. Efekt bedzie taki, ze wydasz na dwa wiosla i piec a nie bedziesz umial grac na niczym.

Masz elektryka to graj na nim, a nie kombinuj.

platon10
Posty: 167
Rejestracja: 22-11-2010 09:40

26-06-2012 13:16

Nie rozumiem, czemu Geo na sile chcesz byc edukatorem co kto ma grac i czym i kiedy i dlaczego itd. itp. Jeszcze takie rady typu trzeba bylo zaczynac od czegos... osobiscie wydaje mi sie to zbedne.

Gosc chce sobie kupic gitare to sobie kupi, nie ma jednej slusznej drogi ktora bedzie tak samo dobra dla kazdego.

Kupuj akustyka, byc moze okaze sie ze granie na akustyku sprawi ci wiecej frajdy niz elektryk. Moze akurat klimaty gitary akustycznej okaza ci sie blizsze... Osobiscie uwazam ze gitarzysta zeby w pelni sie rozwijal powinien uczyc sie grac na akustyku, na elektryku i na basie :)